طرح بنر افقی ماه رمضان

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز بنر افقی ماه رمضان

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح بنر افقی ماه رمضان توسط گروه طراحی و گرافیک سایت تربچه،  ارائه شده است. بنر لایه باز رمضان کریم در ابعاد ۳۵۰ * ۱۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۷۲ و مد رنگی CMYK قابل دریافت می باشد. فرمت این بنر PSD بوده و قابلیت استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ را خواهد داشت. رنگ زمینه این طرح خاکی بوده و از نقوش تذهیب بری روی آن استفاده شده است. عنوان ماه رمضان که به صورت دستی خطاطی شده، بنر ماه رمضان را زینت بخشیده است. علاوه بر آن از المان های تسبیح، فانوس، دستان در حال دعا، ابر و… نیز به کار رفته است.

ماه مبارک رمضان

«رمضان» در لغت از «رمضاء» به معنای شدت حرارت گرفته شده و به معنای سوزانیدن می باشد.(۱) چون در این ماه گناهان انسان بخشیده می شود، به این ماه مبارک رمضان گفته اند. پیامبر اکرم(ص) می فرماید: «انما سمی الرمضان لانه یرمض الذنوب؛(۲) ماه رمضان به این نام خوانده شده است، زیرا گناهان را می سوزاند.»

این ماه، در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار و ماه سلوک روحی آنان است و مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان هر سال خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند، و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری و… روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.

ویژگی های طرح بنر لایه باز ماه رمضان

قالب ویرایش با فتوشاپ

فرمت PSD

نقوش تذهیب و اسلیمی

تایپوگرافی دستی

قابل چاپ

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام