طرح بنر جایگاه شهادت امام صادق (ع)

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح بنر جایگاه شهادت امام صادق (ع)

طرح بنر جایگاه شهادت امام صادق علیه السلام به صورت لایه باز با طراحی خاص و زیبا به مناسبت فرا رسیدن شهادت ایشان، توسط تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه ارائه شده است. طرح لایه باز بنر پشت منبری شهادت امام صادق(ع) با کیفیت فوق العاده و در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد CMYK قابل دریافت می باشد.در طراحی بنر فوق با رنگ زمینه سبز با نقوش اسلیمی و تذهیب طراحی شده است. در میانه طرح تایپوگرافی صادق آل محمد علیه السلام نقش بسته که به صورت دستی خطاطی شده و در فتوشاپ رنگ آمیزی و اجرا می شود.
طرح بنر جایگاه و سخنرانی مراسم شهادت امام صادق(ع) با کیفیت بی نظیری طراحی شده و فرمت آن PSD می باشد. جهت استفاده از طرح به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت. طرح بنر فوق مناسب برای چاپ بنر، پوستر و… در کیفیت عالی بوده و قابل استفاده در مراسم های ویژه شهادت ایشان خواهد بود. به دلیل رزولوشن و کیفیت بالای طرح، قابلیت چاپ در ابعاد ۳ * ۲ متر بدون افت کیفیت و با رزولوشن ۷۲PPI امکان پذیر می باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. sabori sima
    1399/07/15

    سلام خدا قوت
    ممنون از سایت خوبتون
    ای کاش همه طرحاتون رو اشتراکی میکردین، چرا باید طرح ها رو جداگانه خریداری کنیم؟

  2. مدیر سایت
    1399/07/15

    سلام وقت بخیر
    متاسفانه امکانش نیست دوست گرامی
    اول اینکه صاحب امتیاز نشر بعضی از آثار، طراح اثر بوده و در صورتی که طرح اشتراکی باشد امکان محاسبه ی درآمد آن طرح وجود نخواهد داشت و اگر هم محاسبه بشه، در دانلود اشتراکی، هزینه ی هر طرح دانلود شده ۲۰۰ تومان خواهد بود که برای طراح توجیه اقتصادی نخواهد داشت.
    دوم اینکه هزینه ی تولید برخی آثار بسیار زیاد بوده و به چندین برابر هزینه ی یک اشتراک میرسه، مثلا آثار نقاشیخط که به صورت ویژه درج شده اند، هزینه تولیدشون بعضاً به ۵۰۰ هزار تومان میرسه، به نظر شما توجیحی داره که یک طرح ۵۰۰ هزار تومانی را به صورت اشتراکی با درآمد ۲۰۰ تومان برای هر دانلود ارائه کنیم؟ ۲۵۰۰=۵۰۰٫۰۰۰/۲۰۰ در واقع برای جبران هزینه ی تولید یک طرح نقاشیخط ، باید ۲۵۰۰ بار به صورت اشتراکی دانلود شود تا فقط هزینه تولید آن طرح جبران شود!. شما با خرید اشتراک ماهانه به مبلغ ۶۲ هزار تومان میتوانید طرح های زیادی را دریافت کنید هک هزینه ی تولید هر یک از آنها از یک ماه اشتراک هم بالاتر خواهد بود… اگر قیمت هزینه ی تولید هر کارت ویزیت را ۶۰ هزار تومان در نظر بگیریم، شما با خرید اشتراک پایه ۶۲ هزار تومانی میتوانید ۳۰۰ طرح را دریافت کنید! . ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰=۳۰۰*۶۰۰۰۰ در واقع با خرید اشتراک ماهانه می توانید مجموعه ای به ارزش ۱۸ میلیون تومان را دریافت کنید! تازه اگر فقط کارت ویزیت دانلود کنید و از طرح های دیگر که هزینه ی تولید بالاتری دارند استفاده نکنید!

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام