طرح بنر شهادت امام صادق (ع) به صورت لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح بنر شهادت امام صادق (ع) به صورت لایه باز

ششمین پیشوای شیعیان در هفدهم ربیع‌الاول متولد شدند که این حضرت در طول زندگی مبارک خود توانست نهضت علمی و فرهنگی بزرگی را شروع نماید و پایه‌های علمی مکتب شیعه را محکم کند تا جایی که از مذهب شیعه اثنی عشری با عنوان «مذهب جعفری» و از آن حضرت با عنوان رئیس این مذهب یاد می‌شود.  بسیاری از منابع متقدم شیعه و سنی از شهادت امام صادق(ع) سخن نگفته‌اند. برخی از علماء شیعه همچون شیخ مفید درگذشت او را به مرگ طبیعی دانسته‌اند. برخی نیز با تکیه بر حدیثی که می‌گوید امامان با قتل از دنیا می‌روند، گفته‌اند امام صادق(ع) شهید شده است. شیخ صدوق تصریح کرده است که امام صادق(ع) به دستور منصور دوانیقی و بر اثر مسمومیت از دنیا رفته است.

بررسی طرح بنر شهادت امام صادق علیه السلام

طرح بنر فوق با طراحی بسیار زیبا و شکیل به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ششمین اختر تابناک ولایت شیعیان طراحی و اجرا شده است. این طرح با خوشنویسی اختصاصی نام مبارک ایشان ” الصادق” و همچنین طرح زمینه ی تذهیب اسلامی، طرحی بسیار زیبا و شکیل را پدید آورده است.

در طراحی این بنر از عنوان السلام علیک یا جعفر بن محمد الصادق (ع) به صورت کمرنگ استفاده شده و همچنین حدیثی به نقل از ایشان در قسمت پایینی طرح درج شده است.

بنر شهادت امام صادق(ع) مناسب برای چاپ به عنوان پوستر، بنر شهری و… با کیفیت عالی می باشد. سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی نیز به علت صرفه جویی در وقت و هزینه های سازمان میتوانند از این طرح ها در محیط کاری خود استفاده نمایند.

ابعاد طرح ۵۰ * ۷۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK می باشد و همچنین فرمت فایل آن PSD و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ خواهد بود.

 

زوم ۱۰۰% طرح بنر شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

جهت مشاهده دیگر طرح ها، به صفحه بنرهای مناسبتی مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام