طرح بنر لایه باز اربعین

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح بنر لایه باز اربعین

طرح بنر لایه باز اربعین به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اربعین حسینی طراحی و ارائه شده است. بنر ایستاده اربعین حسینی با فرمت PSD فتوشاپ و کیفیت فوق العاده بالا قابل ارائه می باشد.

طرح بنر لایه باز اطلاع رسانی اربعین با طراحی خاص و بی نظیر، چشم هر مخاطبی را به خود جلب خواهد کرد.در زمینه این طرح از رنگ غروب آفتاب استفاده شده است. علاوه بر آن از کادر تذهیب نیز در طرح به کار رفته است که زیبایی را در عین اصالت به مخاطب القاء خواهد کرد. در میانه این طرح عنوان خوشنویسی اربعین حسینی به چشم می خورد که به صورت دستی خطاطی شده و بوسیله نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی و جلوه پردازی شده است.همچنین در پیش زمینه طرح از خوشنویسی سیاه قلم شعر اربعین است و جهان دل به غمت می‌بندد، اشک محراب طواف حرمت می‌بندد… مورد استفاده قرار گرفته است.

لایه باز طرح بنر اربعین با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK ارائه شده که برای چاپ بسیار مناسب می باشد. به دلیل رزولوشن بالای طرح فوق ، این طرح قابل چاپ تا ابعاد ۳ * ۲ متر (با رزولوشن ۷۲) و بدون افت کیفیت می باشد.این طرح مناسب هیئت های مذهبی دهه محرم و همچنین اجرای پوستر، بنر محیطی و اطلاع رسانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام