طرح بنر لایه باز شعبانیه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح بنر لایه باز شعبانیه

فایل طرح بنر لایه باز شعبانیه به مناسبت اعیاد مبارک این ماه توسط تیم طراحی سایت تربچه، طراحی و ارائه شده است. بنر لایه باز شعبانیه در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و کیفیت بسیار عالی با مد رنگی مناسب چاپ CMYK قابل دریافت می باشد.
طرح بنر اعیاد شعبانیه که به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام، امام زین العابدین علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام که در سه روز متوالی در روزهای سوم، چهارم و پنجم ماه شعبان قرار دارند طراحی شده و مناسب استفاده در مراسم های ویژه این ایام خواهد بود.

بنر پشت منبر و سخنرانی ایام شعبانیه با فرمت PSD ارائه شده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد. رنگ زمینه این طرح سبز رنگ است. در قسمت بالایی طرح از کتیبه ی تذهیب استفاده شده که بسیار شبیه به پرچم و کتیبه های آویز می باشد.

در طرح بنر پشت منبر لایه باز شعبانیه از چهار تایپوگرافی بسیار زیبا و جذاب که به صورت دستی خطاطی شده اند، استفاده شده که جذابیت این طرح را دوچندان می کند. در میانه طرح از تایپوگرافی اعیاد شعبانیه و در قسمت پایین آن نام های حسین بن علی(ع)، عباس بن علی(ع) و زین العابدین(ع) به کار رفته است.

هزینه خطاطی هر یک از این آثار خوشنویسی به صورت اختصاصی بین ۲۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان(حداقل) می باشند که هم اکنون می توانید با هزینه ای بسیار اندک و کمتر از ارزش واقعی آن حق امتیاز استفاده عادی از این طرح را خریداری نمایید.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام