طرح بنر لایه باز ماه رمضان

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح بنر لایه باز ماه رمضان

طرح بنر لایه باز ماه رمضان با طراحی بسیار زیبا و خاص در ابعاد چاپی ۳ * ۱ متر با رزولوشن ۷۲ و مد رنگی CMYK ارائه شده است. طرح بنر ماه رمضان با فرمت PSD ارائه شده و برای استفاده از آن به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت. رنگ زمینه بنر ماه رمضان سبز بوده و ازگل و برگ اسلیمی روی آن آن استفاده شده و همچنین کادر تذهیب قدیمی دور طرح قرار گرفته که جذابیت طرح را دوچندان می نماید. در سمت راست طرح از تایپوگرافی اختصاصی ماه رمضان که به صورت دستی و با ظرافتی خاص خطاطی شده با ترکیب عکس تسبیح به کار رفته است. در سمت چپ بنر رمضان از تصویر قرآن مجدی در دست و همچنین آیه شریفه اللهم شهر الرمضان الذی انزلت فیه القرآن قرار گرفته که حس معنویت را در طرح ایجاد می کند.

ماه مبارک رمضان

رمضان یا رَمَضان المُبارَک نام نهمین‌ماه سال قمری است. در این‌ماه، روزه بر مسلمانان واجب شده‌ است.ماه رمضان در دین اسلام ماهی مبارک وپر برکتی است.در قرآنکریم ، از این‌ماه به‌عنوان ماهی که در آن قرآن نازل شده، یاد شده است. با توجه به آیۀ ۱۸۵ سورۀ بقره :وشَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ …که نزول قرآن را در ماه رمضان می‌گوید و سورۀ قدر که نزول قرآن را در شب قدر می‌داند، مسلمانان معتقدند که شب قدر، در این‌ ماه واقع است.در این‌ماه، بر تمام مسلمانان واجب است که روزه بگیرند و افزون بر آن، اعمال مستحبی بسیاری وجود دارد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به تلاوت قرآن، خواندن ادعیه و همچنین افطاری‌دادن اشاره کرد. خواندن نماز تراویح نیز که زمان آن بعد از نماز عشاء است، از عبادات ویژۀ این‌ماه نزد اهل سنت می‌باشد.

بنر ماه رمضان مناسب چه افرادی است

طرح لایه باز بنر ماه رمضان مناسب استفاده و چاپ توسط تمامی افراد، ارگان ها، سازمان های دولتی و خصوصی، موسسات و.. می باشد و محدودیتی از بابت چاپ آن وجود نخواهد داشت. با استفاده از طرح بنر رمضان، محیط پیرامون سطح شهر و یا محل کسب و کار خود را به این طرح مزین کنید و مژده ی فرا رسیدن ماه رمضان را به مسلمانان بدهید. استفاده از طرح بسیار آسان بوده و تنها کافی است طرح PSD را در نرم افزار فتوشاپ باز نمایید، متن مورد نظر خود را به آن اضافه کنید و سپس چاپ کنید. استفاده از طرح رمضان بسیار ساده بوده و نیاز به تخصصی نخواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام