طرح بنر ولادت حضرت معصومه لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) لایه باز

نام شریف آن بزرگوار فاطمه و مشهورترین لقب آن حضرت، «معصومه» است. پدر بزرگوارش امام هفتم شیعیان حضرت موسى بن جعفر (ع) و مادر مکرمه اش حضرت نجمه خاتون (س) است . آن بانو مادر امام هشتم نیز هست .لذا حضرت معصومه (س) با حضرت رضا (ع) از یک مادر هستند.احتمالاً ولادت آن حضرت در روز اول ذیقعده سال ١٧٣ هجرى قمرى در مدینه منوره واقع شده است.

تحلیل بنر ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها

طرح بنر فوق به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) طراحی و اجرا شده است. رنگ زمینه و بکگراند این طرح بنقش بوده و از نقوش اسلیمی در آن استفاده شده است.

این طرح مناسب برای استفاده جهت اطلاع رسانی مراسم ها و سخنرانی ها به مناسبت ولادت آن حضرت می باشد. سازمان های دولتی ،ادارات و شرکت ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه به آسانی می توانند از این طرح استفاده نمایند.

در این بنر از عنوان خوشنویسی اختصاصی “فاطمه معصومه” سلام الله علیها استفاده شده که به صورت دستی خطاطی و با نرم افزار فتوشاپ اجرا شده است.

ابعاد این طرح ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK می باشد که به دلیل رزولوشن بالای آن، قابلیت چاپ در ابعاد ۲ * ۳ متر را بدون افت کیفیت و با رزولوشن ۷۲PPI میسر می سازد.

فرمت طرح PSD و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ خواهد بود. تنها کافیست طرح PSD را در فتوشاپ باز کرده، متن مورد نظر خود را در کادرهای متنی نوشته، از آن خروجی بگیرید و آن را چاپ نمایید.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام