طرح تقدیرنامه لایه باز گل و بته دار

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح تقدیرنامه لایه باز گل و بته دار

تقدیرنامه ها یکی از کارهای مناسب برای تشکر و قدردانی از افراد به حساب می آیند، هدیه ای ماندگار که تقدیری رسمی و شیک است و قابل استفاده در تمامی شرکت ها، ادارات و سازمان می باشد. قطعاً صرفه جویی در زمان یکی از مباحث مهم در سازمان و شرکت های بزرگ به شمار می آید، به همین جهت طرح های آماده و لایه باز تقدیرنامه که از قبل توسط طراحان حرفه ای آماده سازی شده اند گزینه ی بسیار مناسبی برای آنها خواهد بود. چرا که با خرید لوح تقدیر آماده حتی یک فرد مبتدی هم می تواند در نرم افزار فتوشاپ از آن استفاده کرده و نام اشخاص مورد نظر برای هدیه تقدیرنامه را در آن بنویسد و به سرعت آن را چاپ کرده و به مراسم یا جشن خود برسانند.

بررسی طرح تقدیرنامه لایه باز

در طراحی این تقدیرنامه یا لوح تقدیر از گل و بته های اسلامی بسیار جذاب و سنتی در زمینه ی آن استفاده شده است. این المان ها باعث بوجود آمدن حسی خاص در افراد می شود و حس هنری و ایرانی بودن را به سادگی به شخص منتقل خواهد کرد.

استفاده از این رنگ ها سبب شده تا این تقدیرنامه ضمن جذابیت رسمیت خود را نیز حفظ کند و در نهایت طرحی زیبا را حاصل کند که مناسب استفاده برای مراسمات مختلفی است.

با توجه به توضیحات بالا استفاده از این لوح سپاس برای مراسمات مختلف انتخابی عالی و به یاد ماندنی به شمار می رود.

این طرح در ابعاد استاندارد A4 طراحی و آماده شده است و همچنین رزولوشن آن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK می باشد.

جهت مشاهده تمامی نمونه طرح های تقدیرنامه از قسمت تقدیرنامه ها میتوانید طرح های دیگر را نیز مشاهده نموده و نزدیکترین طرح به نیاز خود را انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام