طرح تقویم وان یکاد ۹۹

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح تقویم وان یکاد ۹۹

طرح لایه باز تقویم وان یکاد دیواری سال ۹۹ با طراحی بسیار جذاب و خاص ارائه می شود. این طرح در ابعاد استاندارد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK طراحی شده است.

طرح لایه باز تقویم ۹۹ وان یکاد

تقویم وان یکاد ۹۹ با طراحی  جذاب و منحصر به فرد، مناسب برای استفاده در ارگان های مختلف مذهبی و حتی مشاغل می باشد. این طرح با کیفیت بسیار خوب و در ابعاد ۴۰ * ۵۵ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK طراحی شده است.

تقویم و ان یکاد ۹۹ به صورت تک صفحه ای بوده و دارای ۱۲ جدول تقویمی ماه های سال که به صورت فصلی و در چهار رنگ مختلف به همراه مناسبت های مهم طراحی و در آن استفاده شده است.

به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو، لایه اعداد تقویم بسته شده و قابل تغییر نمی باشد.لذا جهت استفاده از طرح لایه باز تقویم جهت ویرایش اعداد، باید طرح خام تقویم را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

جهت خرید تقویم خام ۹۹ به صورت لایه باز و قابل ویرایش به صفحه لایه باز تقویم ۹۹ مراجعه فرمایید.

طرح تقویم ۹۹ بر اساس تقویم منتشر شده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران  طراحی شده و تا حد امکان بررسی شده تا خطایی نداشته باشد. لذا با توجه به امکان خطای انسانی، لطفاً قبل از چاپ تقویم، اعداد و مناسبت ها را بررسی نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. 

 

گروه طراحی تربچه هیچ مسئولیتی در قبال خطای سهوی موجود در تقویم را نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام