طرح جلد دفتر گل و بته لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح جلد دفتر گل و بته لایه باز
بعضی از هنرها  و طرح ها همچون طرح جلد دفتر گل و بته چنان در عمق وجود ریشه کرده اند که نمی‌ توان آنها را پس زد. زیبایی و زیباشناسی از آن دسته از هنرها می باشد که در روح و روان یک فرد نهفته است و از وجود و هستی فرد سرچشمه می گیرد. در روان انسان ها طرح های نهفته است که بسیار به آن اهمیت می دهند برای همین سعی می ‌کنند برای فرزندان خود و یا خودشان وسایلی با طرح هایی زیبا تهیه کنند که بسیار زیبا و جذاب باشد.

طرح لایه باز جلد دفتر گل و بته دار

دفتر از موارد پر مصرف میباشد طرح جلد دفتر گل و بوته  بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یک طرح لاکچری سنتی در میان طرح های جلد دفتر میباشد.

 طرح های سنتی با زیبایی خاصی که دارند در هنر جایگاه خود را باز کردند و یک فرد و یک خانواده ایرانی برای اینکه فرهنگ ایرانی را به فرزندان خود آموزش دهند سعی می کنند از طرح‌های استفاده کند که در فرهنگ ایرانی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و بیانگر ذوق و قریحه ایرانی میباشد.

طرح جلد دفتر گل و بوته  یکی از طرح های می باشد که با آن می توان هنر و ذوق ایرانی را به فرزندان آموزش داد. اگر دوست دارید طرح جلد دفتر گل و بته دار را تهیه کنید باید بگوییم که رزولوشن این طرح ۳۰۰PPI و ابعاد آن ۱۷ * ۲۴ و مد رنگی این طرحCMYK  میباشد.

 خداوند زیباست و انسان را زیبا خلق کرده بنابراین کودکان و فرزندان ما زیبایی را بسیار دوست می دارند اگر شما برای آموزش  ذوق و قریحه آنها در طراحی و یا حتی در خانه و یا گرایش به معنویات و خوبی ها قصد استفاده از طرحی را دارید، می ‌توانید از طرح جلد دفتر گل و بوته دار استفاده کنید. استفاده از این طرح باعث می‌شود که شما از طرحی بسیار زیبا سنتی و همچنین ریشه در هنر و ذوق ایرانی استفاده کنید و همچنین از کیفیت تصویر بسیار خوب برای خود بهره مند می شوید.

مورد دیگری که در استفاده از این طرح با اهمیت خواهد بود جذابیت آن برای تمامی گروه های سنی محصل و دانشجویان می باشد.

جهت مشاهده دیگر طرح های جلد دفتر به صفحه طرح لایه باز جلد دفتر مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام