طرح جلد سررسید ۹۹ لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح جلد سررسید ۹۹ لایه باز

طرح لایه باز جلد سررسید ۹۹ با طراحی ساده و بسیار شیک مناسب استفاده شرکت های رسمی و اداری می باشد. جلد سالنامه ۹۹ در ابعاد استاندارد رحلی ۲۱ * ۲۸ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI طراحی و ارائه شده است.

سررسید و سالنامه ۹۹

مدت هاست که استفاده از سررسید  به عنوان یک هدیه کاربردی، انتخاب مناسبی به شمار می آید. با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، فلش، لیوان و یا جا سوییچی، خرید سالنامه و سررسید می تواند یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای خرید باشد.

سررسید یا سالنامه چیست؟

سررسید یا سالنامه، دفترچه یادداشتی است در سایزهای مختلف که اطلاعاتی مانند تاریخ، مناسبت ها، اعیاد و تعطیلات را دارا می باشد و به واسطه این ویژگی، شما می توانید کارهای روزانه، اطلاعات و برنامه ریزی ها را داخل صفحات آن یادداشت نمایید.

انواع تیراژ سالنامه

شما می توانید سالنامه را در تیراژ های مختلف سفارش داده و به مشتریان و پرسنل خود ارائه دهید. در این میان اگر تیراژ مد نظر شما از حدی بیشتر باشد، می توانید با اضافه نمودن اطلاعات کاربردی و تبلیغات خود، سررسید انتخابی تان را سفارشی کنید.  برای اختصاصی کردن سررسید، گزینه های زیادی را در اختیار دارید که عبارتند از اضافه نمودن لت تبلیغاتی داخل سررسید، چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی در تمامی صفحات داخلی(ترام)، حک نام یا لوگو برروی سررسید، چاپ آستر اختصاصی و… که در ادامه به توضیح این موارد نیز خواهیم پرداخت.

انواع قطع سالنامه

قطع یا به بیان دیگر، ابعاد سررسید و سالنامه ها با یکدیگر متفاوت هستند. از نظر قطع، معمولا سررسیدهای استاندارد به انواع رحلی (۲۱ در ۲۸ سانتی متر)، وزیری (۱۷ در ۲۴ سانتی متر) ، رقعی (۱۴ در ۲۱ سانتی متر) ، اروپایی (۱۳ در ۲۱ سانتی متر) ، جیبی (۱۲ در ۱۷ سانتی متر) ، خشتی (۲۲ در ۲۲ سانتی متر) و پالتویی (۱۰ در ۱۹ سانتی متر) تقسیم می شوند. همچنین شما می توانید سررسید و سالنامه مورد علاقه خود را در قطع دلخواه تان سفارش دهید؛ اما به جهت دوری از افزایش هزینه، اتلاف منابع و مواد اولیه، پیشنهاد می شود از قطع های استانداردی که توسط تولید کنندگان ارائه می شود استفاده کنید.

بررسی جزئیات طرح جلد سررسید ۹۹

طرح لایه باز جلد سررسید ۹۹ با طراحی رسمی و شیک مناسب ادارات و یا شرکت های معتبر می باشد. این طرح در ابعاد رحلی ۲۱ * ۲۸ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK طراحی شده و با فرمت PSD قابل دریافت می باشد.

جلد لایه باز سالنامه ۱۳۹۹ قابل ویرایش و شخصی سازی با نرم افزار فتوشاپ بوده و می توانید به سادگی و با چند کلیک اطلاعا و یا لوگوی کسب و کار خود را در آن درج نمایید.

استفاده از سررسید در تبلیغات، امری مرسوم و موثر بوده و شرکت های مختلف طی سالیان اخیر بازخوردهای بسیار خوبی را از سررسید و سالنامه دریافت نموده اند.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام