طرح فاکتور فرش فروشی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح فاکتور فرش فروشی

طرح فاکتور فرش فروشی لایه باز با طراحی خاص و جذاب ویژه فروشگاه های فرش طراحی و اجرا شده است. این طرح در ابعاد استاندارد A4 با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت است. طرح لایه باز فاکتور فروشگاه فرش با فرمت PSD بوده و برای ویرایش طرح به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

بررسی جزئیات طرح لایه باز فاکتور فروشگاه فرش

طرح فاکتور فرش با رنگ زمینه تیره و عکس با کیفیت فرش طراحی و ارائه شده است. این طرح متناسب با نیاز کسب و کارهای فرش فروشی بوده و در ابعاد استاندارد A4 ارائه شده است . باتوجه به لایه باز بودن طرح ، قابلیت ویرایش و تغییر بر اساس نیاز خود را در خرید این طرح تجربه خواهید نمود.

کاربرد فاکتور در کسب و کار

فاکتور یا رسید خرید یکی از ملزوماتی هست که در کسب و کار های مختلف و در ابعاد و طرح های متنوع با توجه به نیاز کسب و کار استفاده می شود . طرح لایه باز فاکتور فرش  با طراحی خاص و شیک مناسب استفاده درفروشگاه فرش  می باشد. فاکتور ها یکی از ملزومات خرید کالا هستند و در واقع کالایی که فاکتور خرید نداشته باشد ، ممکن است از اصالت کافی برخوردار نباشد. وجود فاکتور برای هر کسب و کاری لازم است و قابل استناد در مراجع رسمی نیز می باشد. در فاکتور فروش محصولات باید قیمت هر کالا و اجناس به همراه تعداد و کد آن درج شود.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. ستاره
    1400/02/2

    سلام
    عالی خسته نباشید
    کاش کار چاپ هم انجام می‌دادید یا معرفی میکردین که عین کیفیت طرحتون عالی باشه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام