تایپوگرافی ۱۳۹۹

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تایپوگرافی ۱۳۹۹

طرح تایپوگرافی سال ۱۳۹۹ با طراحی خاص و جذاب اعداد فارسی و ایجاد سایه روشن ارائه شده است. این تایپوگرافی در نرم افزار فتوشاپ طراحی و با فرمت PSD قابل ارائه می باشد.

تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی یا نویسه‌ نگاری هنر و فن حروف‌چینی (حروف‌نگاری) برای نمایش زبان است. هنر چیدمان حروف برای زبان تصویری. تقویت ویژگی بصری حروف و نزدیک کردن نوشتار به وجه تصویری. چینش حروف شامل حالت قلم، پوینت، مقدمه (فاصلهٔ خط) می‌شود.امروزه کار چاپ پوسترها و تبلیغات را تایپوگرافی‌ها انجام می‌دهند.

کاربرد تایپوگرافی لایه باز سال ۱۳۹۹

استفاده از تایپوگرافی میتواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب داشته باشد و جلوه ای خاص را در طرح های شما ایجاد می کند.

طرح لایه باز تایپوگرافی سال ۱۳۹۹ با طراحی خاص و گیرا مناسب استفاده در طرح های ویژه نوروز ۹۹ می باشد. این طرح قابل استفاده در طراحی تقویم و سررسید ۹۹ ، سالنامه ، تقویم جیبی ، بنر، کارت پستال و… می باشد. استفاده از آن بسیار ساده و آسان می باشد، تنها کافی است طرح فوق را در فتوشاپ باز کنید و لایه ی طرح را جابجا نموده و در پروژه های خود استفاده نمایید. این طرح مناسب سازمان های بزرگ و شرکت های رسمی بوده و میتوانند از این طرح در سالنامه و سررسید های سال ۱۳۹۹ استفاده کنند.

ویژگی های طرح تایپوگرافی عید نوروز ۹۹

ابعاد ۷۰ * ۶۷ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

مد رنگی RGB

فرمت PSD

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

ارسال دیدگاه

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام