طرح لایه باز تقدیرنامه اسلیمی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز تقدیرنامه اسلیمی

لوح تقدیر و تقدیرنامه ها جزو هدایای بسیار مناسبی هستند که در جهت تقدیر و تشکر از افراد طراحی و ارائه می گردند. اگر نیاز به یک تقدیرنامه لایه باز بسیار زیبا و جذاب برای کارمندان و سایر افراد دارید تقدیرنامه اسلیمی به شما پیشنهاد می شود.

با لوح سپاس لایه باز اسلیمی شما می توانید به راحتی آنرا ویرایش نموده و با مشخصات مورد نظر خود آماده نمائید. لوح تقدیر اسلیمی بصورت فایل فتوشاپ PSD و در ابعاد استاندارد بهترین گزینه برای سازمانها، شرکتها، ادارات و موسسات بشمار می رود.

لوح سپاس اسلیمی توسط نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده از اینرو به راحتی قابل ویرایش بوده و می توان تغییرات مورد نیاز را در آن اعمال نمود.

طرح لایه باز تقدیرنامه اسلیمی با کیفیت فوق العاده، ترکیب طرح و رنگ عالی و با قیمت مناسب بهترین گزینه برای مراسم های فرهنگی، هنری و ادبی سازمانها و موسسات مختلف محسوب می شود.

بررسی مشخصات طرح لایه باز تقدیرنامه اسلیمی

طرح لایه باز تقدیرنامه اسلیمی در ابعاد استاندارد A4، رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK با نرم افزار فتوشاپ طراحی گردیده است. طراحی زیبا و جذاب، استفاده از المان های اسلیمی و ظرافت کاری فوق العاده از جمله ویژگی های خاص لوح تقدیر اسلیمی بشمار می روند.

شما می توانید فایل فشرده تقدیرنامه لایه باز اسلیمی را با حجم ۴.۴۴ مگابایت و با پسوند PSD تهیه نمائید.

لوح سپاس لایه باز قابل چاپ بوده و به سهولت پس از ویرایش اطلاعات مورد نیاز بر روی انواع کاغذ چاپ می گردد. لوح تقدیر لایه باز در اندازه استاندارد A4 امکان چاپ بر روی ورقهای A4 را میسر می نماید از اینرو شما یک هدیه ارزشمند و جذاب به افراد شایسته خود اعطا می کنید. طراحی زیبای لوح سپاس اسلیمی با بکارگیری المان های اسلیمی و رنگهای جذاب آبی و فیروزه ای ضمن بهره گیری از هنر ایران زمین اصالت منحصر بفردی دارد.

اگر می خواهید یک لوح تقدیر لایه باز منحصر بفرد و خاص داشته باشید توصیه می شود طرح تقدیرنامه اسلیمی را تهیه نمائید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. zrs
    1398/02/7

    فایل خراب است

  2. مدیر سایت
    1398/02/7

    سلام
    فایل هیچ مشکلی نداره دوست عزیز
    احتمالاً فایل رو ناقص دریافت کردید.

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام