طرح لایه باز تقدیرنامه رسمی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز تقدیرنامه رسمی

تقدیرنامه رسمی و اداری جزو انواع لوح سپاس است که می توان آنرا در مراسم و جشنواره های مختلف مورد استفاده قرار داد. طرح لایه باز تقدیرنامه رسمی با طراحی زیبا و استفاده از المان های تذهیب عربی به رنگ سبز و پرچم جمهوری اسلامی ایران حالت رسمی و اداری به تقدیرنامه داده است.

طراحی لوح تقدیر به گونه ای است که می توان به راحتی آنرا در مسابقات، جشنواره ها، مراسم گرامیداشت و تقدیر از افراد و سازمانها بکار برد.

لوح تقدیر لایه باز با نرم افزار فتوشاپ طراحی گردیده لذا تنها با چند کلیک ساده می توان آنرا ویرایش و تغییرات مورد نیاز را در آن اعمال نمود. با توجه به ظاهر رسمی و شیک تقدیرنامه رسمی و اداری این نوع لوح تقدیر دامنه کاربردی زیادی داشته و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. طرح لایه باز تقدیرنامه رسمی با رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK از کیفیت چاپ عالی برخوردار بوده و در انواع کاغذ گلاسه، روغنی و معمولی قابل چاپ خواهد بود.

بررسی مشخصات لوح تقدیر اداری و رسمی

طرح لایه باز لوح سپاس رسمی در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است. پسوند فایل PSD بوده و حجم آن ۱۱.۱ مگابایت است از اینرو به آسانی قابل استفاده است. تقدیرنامه لایه باز رسمی در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده و مناسب برای تقدیر و تشکر از افراد، شرکتها و سازمانها طی مراسم رسمی و اداری است. وجود پرچم ایران در گوشه طرح و استفاده از المان تذهیب سبز رنگ عربی در طراحی لوح تقدیر به همراه خط عربی موجب جلوه ای رسمی و در عین حال زیبا و شیک به لوح شده است.

طرح لایه باز لوح سپاس رسمی به آسانی قابل چاپ بوده و می توان آنرا بر روی انواع کاغذ در اندازه A4 چاپ نمود لذا هدیه ارزشمند و مناسب برای تقدیم به افراد و سازمانها بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. zrs
    1398/02/7

    فایل دانلودی خراب است

  2. مدیر سایت
    1398/02/7

    سلام
    فایل هیچ مشکلی نداره دوست عزیز
    احتمالاً فایل رو ناقص دریافت کردید.

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام