طرح لایه باز ست اداری دندانپزشکی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

شما میتوانید با استفاده از فایل لایه باز قرار داده شده در این بخش به راحتی برای کلینیک و مطب دندانپزشکی یک ست اداری دندانپزشکی مناسب و با طرح اداری کاملا رسمی ارائه نماید . ست اداری دندانسازی قرار داده شده در این بخش به صورت لایه باز  و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشد. این ست شامل تمامی بخش های مربوط به طرح لایه باز ست اداری مناسب برای یک کلینیک دندانپزشکی می شود.

معرفی فایل لایه باز ست اداری دندانپزشکی

این ست اداری دندانپزشکی شامل انواع طرح های کارت ویزیت ، فولدر نگهداری اسناد پزشکی ، سربرگ ، پاکت نامه و لیبل سی دی می باشد. شما می توانید با استفاده از این طرح لایه باز ست اداری به راحتی تمام نیاز ها خود را در زمینه طرح های مربوط به طراحی کارت ویزیت دو طرفه برای دندانپزشکی ، پاکت نامه ملخی همراه با طرح کلینیک دندانپزشکی ، سربرگ همراه با آرم و لوگوی مربوط به کلینیک ، فولدر نگهداری اسناد پزشکی برطرف سازید. این مجموعه برای یک کلینیک و یا مطب دندانپزشکی و دندانسازی همراه با طرح های زیبا و لوگوهای زیبا برای مطب دندانپزشکی بسیار مناسب می باشد.

 مشخصات ست اداری دندانسازی

شما می توانید با تهیه ست اداری دندانپزشک این طرح  به راحتی تغییرات مد نظر خود از قبیل تغییر رنگ ، اندازه و فونت و یا چیدمان کلی طرح، قرار دادن لوگو و آرم کلینیک و نام مطب و یا کلینیک مربوطه بر روی فایل لایه باز در تمامی بخش ها اعمال نموده و بدون محدودیت و تنها با استفاده از نرم افزار فتوشاپ از ویژگی‌های این طرح بسیار زیبا استفاده نمایید .

طرح لایه باز ست اداری با ترکیب عالی و استفاده از فونت های مناسب و ترکیب رنگ آبی ملایم با سفید و استفاده از المان ها و طرح های مربوط به دندان پزشکی توانسته است در عین زیبایی، رسمی و شکیل بودن خود را نیز به خوبی نشان دهد. این طرح ها با رزولوشن ۳۰۰PPI و به صورت مد رنگی CMYK  برای چاپ آماده می باشد .

بخش های تشکیل دهنده این ست اداری دندانپزشک عبارت‌اند از : طرح دو طرفه کارت ویزیت ، سربرگ دو طرفه به همراه طرح پشت تمام صفحه ، پاکت نامه ، فولدر نگهداری اسناد به صورت چاپ دو طرفه و فایل مورد استفاده برای  لیبل سی دی  می باشد .

ابعاد طرح ست اداری دندانپزشکی عبارت‌اند از :

  • ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر
  • ابعاد فولدر  نگهداری اسناد: A4 لبه دار
  • ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4
  • ابعاد سربرگ : A4
  • ابعاد لیبل سی دی  : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 79,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام