طرح لایه باز ست اداری دندان پزشکی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

ست اداری دندان پزشکی برای کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی بسیار مفید است. شما می توانید تمام فایل های مورد نیاز برای ست اداری پزشکی در زمینه های سربرگ ، پاکت نامه ، کارت ویزیت ، لیبل سی دی را با استفاده از این ست به راحتی طراحی و استفاده نمایید .

معرفی فایل ست اداری دندان پزشکی

فایل ست اداری دندان پزشکی برای تمامی کلینیک ها  و مطب های دندان پزشکی بسیار مناسب می باشد . طرح ها و رنگ های استفاده شده در این فایل مناسب مطب های دندان پزشکی می باشد. این طرح از رنگ بندی و طراحی با کیفیتی برخوردار است که زیبایی طرح را چند برابر کرده است .

مشخصات طرح ست اداری دندان پزشکی لایه باز

ست اداری دندان پزشکی لایه باز توسط نرم افزار Photoshop CC طراحی و ایجاد شده است . فایل های موجود در این ست اداری به صورت لایه باز بوده و با فرمت PSD ذخیره شده اند . شما به راحتی می توانید این فایل ها را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ باز کرده و تغییرات مد نظر خود را بر روی این فایل ها اعمال کنید.

کیفیت فایل های ست اداری دندانسازی بسیار بالا بوده و با رزولوشن ۳۰۰PPI طراحی و ایجاد شده اند .  مد رنگی این فایل ها به صورت CMYK می باشد که برای چاپ بسیار مناسب می باشند .

طرح ست اداری لایه باز دندان پزشکی شامل کارت ویزیت دو طرفه ، سربرگ ، پاکت نامه ف فولدر ، و لیبل سی دی می شود. تمامی این فایل ها قابلیت ویرایش و ادیت را داشته و شما به راحتی می توانید لوگو و نام خود را در این فایل ها قرار دهید .

 ابعاد طرح ست اداری عبارت‌اند از :

· ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر

· ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4

· ابعاد سربرگ:   A4

· ابعاد لیبل سی دی  : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 89,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام