ست اداری رستوران به صورت لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز ست اداری رستوران ها ، این طرح لایه باز مناسب برای انواع رستوران ، کافی شاپ ، فست فود و مراکز تهیه و توزیع غذا می باشد. در این طرح لایه باز ست اداری شما می توانید به راحتی به تمامی بخش های طراحی و ایجاد شده دسترسی داشته باشید.

معرفی فایل لایه باز ست اداری

ست اداری رستوران بر اساس سلیقه رستوران دارها طراحی شده است. در این است شما می توانید به راحتی منو رستوران ، فاکتور و همچنین کارت ویزیت رستوران خود را طراحی و ایجاد کنید. رنگ و لوگوی سرآشپز قرار داده شده در این ست اداری به صورت لایه باز می باشد .

 مشخصات طرح لایه باز ست اداری رستوران

طرح فوق به صورت یک فایل و طرح لایه باز ست اداری برای شما تهیه شده است. این ست اداری تهیه غذا لایه باز با حجم حدودا ۱۹ مگابایت می باشد که توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی و ایجاد شده است. برای ویرایش این فایل شما باید نسخه های نرم افزار Photoshop CC را در دسترس داشته باشد.

این ست اداری به صورت فایل PSD می باشد. تمامی بخش های قرار داده شده در این طرح به صورت فرمت رنگ CMYK می باشد که برای چاپ مناسب است. تمامی این طرح ها با رزولوشن ۳۰۰PPI ایجاد شده اند .

ست اداری رستوران دارای بخش ها مختلف و مورد نیاز رستوران دار ها می باشد. این ست اداری دارای  فایل پاکت نامه ، فایل سربرگ با لوگو و طرح مخصوص ، فایل لیبل سی دی و فایل کارت ویزیت دو طرفه می باشد . تمامی این فایل ها به صورت لایه باز بوده و طرح و لوگو و رنگ یکسان برای هماهنگ سازی در این فایل ها به کار رفته است .

جزئیات طرح عبارت‌اند از :

· ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر

· ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4

· ابعاد سربرگ : A4

· ابعاد لیبل سی دی  : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 89,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام