ست اداری شرکتی لایه باز آبی رنگ

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

ست اداری شرکتی آبی رنگ مناسب برای شرکت ها و ادارات خصوصی و دولتی می باشد. این ست اداری شرکتی لایه باز با استفاده از رنگ بندی و طراحی خاص خود باعث زیبایی و جذابیت این طرح شده است . شما می توانید با تهیه این طرح نیاز های خود را در زمینه سربرگ و کارت ویزیت و پاکت نامه و غیره برطرف نمایید.

معرفی فایل ست اداری شرکتی

ست اداری شرکتی لایه باز مناسب برای شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد. در این ست از رنگ بندی و طراحی مناسبی استفاده شده است تا علاوه بر اینکه زیبایی مناسبی داشته باشید دارای حالت رسمی نیز باشد .

 مشخصات طرح ست اداری شرکتی آبی رنگ

ست اداری شرکتی لایه باز با استفاده از نرم افزار Photoshop CC طراحی و ایجاد شده است. این ست با استفاده از رنگ های آبی و طراحی خاص خود از کیفیت  بالایی برخوردار است .فایل های موجود در این ست اداری به صورت طرح لایه باز ست اداری با فرمت PSD می باشد .

 این ست ادرای با کیفیت مناسب طراحی شده است و رزولوشن این مجموعه اوراق اداری ۳۰۰ PPI  می باشد .طرح ست اداری شرکتی آبی رنگ با مد رنگی CMYK طراحی و ایجاد شده است .

 فایل های موجود در این ست اداری شرکتی شامل فایل های کارت ویزیت دو طرفه ، سربرگ شرکتی ، پاکت نامه ، لیبل سی دی و فولدر مخصوص می باشند. تمامی  این فایل ها به صورت لایه باز بوده و به راحتی قابل ویرایش می باشند . شما می توانید نام شرکت و لوگوی خود را به راحتی در این طرح قرار دهید و از این ست استفاده نمایید .

  ابعاد طرح ست اداری شرکتی طراحی عبارت‌اند از :

  • ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر
  • ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4
  • ابعاد سربرگ:   A4
  • ابعاد لیبل سی دی  : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 89,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام