طرح لایه باز ست اداری مشاور املاک آبی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز ست اداری مشاور املاک ، به صورت فایل های سربرگ ، کارت ویزیت و پاکت نامه برای گروه مشاورین املاک و فروشندگان منازل و آپارتمان ها استفاده میشود. این طرح لایه باز ست اداری با استفاده از رنگ بندی مناسب طراحی ویژه برای مکاتبات اداری در بین مشاورین املاک و شهرداری ها نیز بسیار مناسب می باشد.

معرفی فایل ست اداری مشاور املاک

با استفاده از این طرح لایه باز ست اداری شما می توانید انواع مکاتبات و قرارداد های خود را در فایل های سربرگ دار و رسمی انجام دهید. همچنین استفاده از کارت ویزیت چاپ دو طرفه با طراحی خاص و منحصر به فرد خود میتواند بیش از بیش کیفیت و کلاس کاری گروه مشاور املاک شما را افزایش دهد.

 مشخصات طرح ست اداری مشاوران املاک

طرح لایه باز ست اداری مشاور املاک دارای لوگو شبیه به آپارتمان چند طبقه و رنگبندی مناسب و تیره می باشد. در ست اداری مشاور املاک لایه باز شما به راحتی می توانید نام مشاور املاک و یا لوگوی دلخواه خود را جایگزین نمایید.

استفاده از فونت نوشتاری مناسب در لوگو باعث شده است که جذابیت و زیبایی این طرح مخصوصا بر روی پاکت نامه و کارت ویزیت دوچندان شود.

طرح ست اداری مشاوران املاک به صورت لایه باز بوده و توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است در صورتی که شما نیاز به ایجاد تغییر و ویرایش این فایل ها دارید می بایست فایل را با یکی از نسخه های نرم افزار Photoshop CC باز کرده و تغییرات خود را اعمال کنید.

 تمامی فایل های مربوط به این طرح به صورت فایل لایه باز PSD میباشد و قالب بندی رنگ آنها به صورت CMYK می باشد که فرمت رنگ مخصوص چاپ است. این فایل ها با رزولوشن ۳۰۰PPI طراحی و ایجاد شده اند.

ابعاد طرح لایه باز ست اداری عبارت‌اند از :

  • ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر
  • ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4
  • ابعاد سربرگ:  A4
  • ابعاد لیبل سی دی : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 79,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام