طرح لایه باز ست اداری پزشک متخصص

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

شما میتوانید با استفاده از طرح آماده قرار داده شده در این بخش به راحتی برای مطب پزشکی خود یک طرح لایه باز ست اداری پزشکی زیبا تهیه و ارائه نماید . ست اداری پزشک قرار داده شده در این بخش به صورت لایه باز بوده و شامل تمامی بخش های مربوط به ست اداری پزشک لایه باز می شود.

معرفی فایل لایه باز ست اداری پزشک

این ست اداری پزشک شامل انواع طرح های پاکت نامه دو طرفه ، کارت ویزیت دو طرفه، نسخه و سربرگ رسمی مطب پزشک و برگه توضیحات می باشد. شما می توانید با استفاده از این طرح لایه باز ست اداری پزشکی به راحتی تمام نیاز ها خود را در زمینه طرح های مربوط به کلینیک و مطب پزشک عمومی و یا پزشک متخصص برطرف سازید . این مجموعه برای گروه پزشکی متخصص قلب  و عروق بسیار مناسب  می باشد.

مشخصات طرح ست اداری پزشک لایه باز

شما می توانید با تهیه  فایل ست اداری پزشک لایه باز این طرح  به راحتی تغییرات مد نظر خود از قبیل تغییر رنگ ، اندازه و فونت و یا چیدمان کلی طرح، بر روی فایل لایه باز اعمال نموده و بدون محدودیت و تنها با استفاده از نرم افزار فتوشاپ از ویژگی‌های این طرح استفاده نمایید .

طرح لایه باز ست اداری مطب پزشک با ترکیب عالی رنگ های شاد و مناسب و استفاده از هارمونی رنگ های جذاب در کنار هم  توانسته است در عین زیبایی ، کیفیت عالی خود را نیز به خوبی نشان دهد. این طرح ها با رزولوشن ۳۰۰PPI و به صورت مد رنگی CMYK می باشد .

بخش های تشکیل دهنده این ست اداری پزشکی لایه باز عبارت‌اند از :  طرح دو طرفه کارت ویزیت ، سربرگ برای استفاده در نسخه ها ، کاور سربرگ  ، فایل مربوط به فولدر نگهداری اسناد ، پاکت نامه و فایل مورد استفاده برای  لیبل سی دی  می باشد .

ابعاد طرح ست اداری پزشک عبارت‌اند از :

  • ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر
  • ابعاد فولدر : به اندازه A4 لبه دار
  • ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4
  • ابعاد سربرگ : A4
  • ابعاد لیبل سی دی  : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 89,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام