طرح لایه باز ست اداری کاشی و سرامیک

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

در ست اداری کاشی و سرامیک از طرح ها و نقش های کاشی و سرامیک استفاده شده است این ست برای فروشگاه های کاشی و سرامیک، کارخانه ها و کارگاه های فروش این محصولات بسیار مفید می باشد. شما می توانید تمام فایل های مورد نیاز خود برای سربرگ ، پاکت نامه ، کارت ویزیت و غیره را با استفاده از این ست طراحی و چاپ کنید .

معرفی فایل ست اداری کاشی و سرامیک

ست اداری فروشگاه کاشی و سرامیک با استفاده از طرح ها و نقش های کاشی و سرامیک طراحی و ایجاد شده است . در این ست از رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و مناسب استفاده شده است . کیفیت طرح بالای طرح ها و رنگ های استفاده شده در این ست باعث زیبایی آن شده است .

مشخصات طرح ست اداری کاشی فروشی

طرح لایه باز ست اداری کاشی و سرامیک با به صورت لایه باز و با فرمت PSD می باشد. این فایل ها را می توان با نرم افزار Photoshop CC ویرایش و ادیت کرد . تمامی فایل های موجود در این ست به صورت لایه باز هستند.

 کیفیت فایل های طراحی شده در ست اداری لایه باز کاشی و سرامیک بسیار بالا بوده و با رزولیشن  ۳۰۰ PPI طراحی و ایجاد شده اند. مد رنگی این فایل ها مناسب برای چاپ بوده و با مد رنگی CMYK طراحی و ساخته شده اند .

در طرح لایه باز ست اداری کاشی و سرامیک شما می توانید به فایل های لایه باز پاکت نامه ، لیبل سیدی ، فولدر ، سربرگ ، کارت ویزیت دو طرفه دسترسی داشته باشید. شما می توانید به راحتی این فایل ها را ویرایش و ادیت کنید و لوگو و نام شرکت و فروشگاه های خود را در این فایل ها قرار دهید .

 ابعاد طرح ست اداری عبارت‌اند از :

  • ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر
  • ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4
  • ابعاد سربرگ:   A4
  • ابعاد لیبل سی دی  : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 89,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام