طرح لایه باز ست اداری گل و بته دار

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

ست اداری گل و بته یک ست خلاقانه و زیبا می باشد. این ست ادرای لایه باز مناسب برای شرکت و ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد. طرح های استفاده شده در این ست اداری لایه باز همگی به صورت رنگی بوده و از رنگ ها و طرح ها ی زیبا و خلاقانه در این طرح استفاده شده است .

معرفی فایل ست اداری گل و بته

ست اداری گل و بته دار برای شرکت و سازمان های خصوصی و دولتی بسیار مناسب می باشد. در این ست اداری از انواع طرح های گل و بته به صورت زیبا استفاده شده است .طرح های استفاده شده در این ست همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جلوه و زیبایی خاصی را به این ست اداری لایه باز اضافه کرده اند.

مشخصات ست اداری لایه باز

طرح لایه باز ست اداری گل و بته توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی و ایاد شده است. در این ست اداری از طرح های و رنگ های مناسب و زیبا استفاده شده است . تمامی فایل های موجود در ست اداری گل و بته دار به صورت لایه باز بودهو با فرمت PSD می باشند. شما به راحتی می توانید این فایل ها را در نرم افزار Photoshop CC ادیت و ویرایش کنید .

کیفیت فایل ست اداری لایه باز بسیار بالا بوده و با رزولیشن ۳۰۰PPI  طراحی و ایجاد شده اند. فرمت و مد رنگی این فایل ها به صورت CMYK بوده که به راحتی قابل چاپ می باشند .

فایل های موجود در ست اداری  شامل فایل های پاکت نامه ، کارت ویزیت دو طرفه ، سربرگ و لیبل سی دی می باشد. تمامی این فایل ها قابل ویرایش می باشند و شما می توانید نام و لوگوی خود را به راحتی در این فایل ها قرار دهید .

ابعاد طرح ست اداری عبارت‌اند از :

  • ابعاد کارت ویزیت : ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر
  • ابعاد پاکت نامه : ابعاد پاکت نامه ملخی A4
  • ابعاد سربرگ:   A4
  • ابعاد لیبل سی دی  : ۱۳ در ۱۳ سانتی متر

ارسال دیدگاه

قیمت : 89,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام