طرح لایه باز منوی فست فود دو طرفه گرند برگر

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز منوی فست فود دو طرفه برگر

طرح لایه باز منوی فست فود بسیار جذاب و مشتری پسند برای عزیزانی که صاحب کسب و کار در زمینه فست فود ها، اغذیه ها، رستوران ها و مهمانپذیرها هستند و می خواهند که برای منوی کسب و کار خود طرحی جذاب و زیبا و کاربر پسند داشته باشند ارائه شده است.

در طرح منوی فست فود سعی شده که از رنگ ها و المان ها و لوگوهایی جذاب و کاربر پسند استفاده شود تا با ترکیب اینها در کنار هم بتوانیم طرحی در خور سلیقه شما مشتری گرامی ایجاد کنیم. برای رنگ زمینه در این طرح از رنگ قرمز به عنوان تم اصلی استفاده شده و در کنار آن از رنگهای تیره ای مثل مشکی و قهوه ای نیز استفاده گردیده است.

وجود المان هایی مانند آتش و بخار و ساندویچ همبرگر با تمامی مخلفات آن به خوبی به مشتری حس خوردن غذای فست فودی را میدهد و حسابی آب دهان هر مشتری را به راه می اندازد. طرح لایه باز منوی فست فود به صورت مستطیلی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ که رایج ترین و متداول ترین نرم افزار در زمینه طراحی گرافیکی میباشد با کیفیت بسیار عالی و در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده است.

رزولوشن تصویر برای این طرح رزولوشن استاندارد ۳۰۰PPI در نظر گرفته شده است و همچنین مد رنگی در نظر گرفته شده برای طرح منو فست فود سه لت CMYK  می باشد. این طرح با کیفیت بسیار خوبی ارائه شده و همچنین قابلیت چاپ دارد. همچین این نکته حائز اهمیت است که این طرح لایه باز بوده و به راحتی خود کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود به راحتی این طرح را ادیت و ویرایش نماید.

ویژگی های و خصوصیات طرح لایه باز منوی فست فود

طراحی به صورت لایه های باز فارسی

طراحی به صورت مستطیلی و دو طرفه با نرم افزار فتوشاپ

دارای کیفیت بسیار عالی و حجم مناسب

ارائه شده با پسوند PSD

دارای رزولوشن تصویر استاندارد ۳۰۰PPI

دارای مد رنگی CMYK

با قابلیت چاپ این طرح

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام