طرح لایه باز کارت ویزیت تاکسی سرویس

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز کارت ویزیت تاکسی سرویس

کارت ویزیتی که مشاهده می کنید کارتی جذاب و خلاقانه است که طراحی جالب آن برای آژانس ها بسیار مناسب،زیبا و گیرا است.

لزوم کارت ویزیت تاکسی سرویس

هر چند تمامی مشاغل به کارت ویزیت احتیاج دارند اما مشاغلی که هماهنگی آنها به صورت تلفنی است بیشتر به کارت ویزیت احتیاج دارند یا به عبارتی داشتن کارت ویزیت برایشان از واجبات است چرا که عمده ی راه ارتباطی این مراکز با مشتریان خود از طریق تلفن است و کم پیش می آید مشتری حضوری داشته باشند.

پس این مراکز که تاکسی سرویس ها یکی از آنها هستند باید به کارت ویزیتی که ارائه می دهند بسیار دقت داشته باشند،از رنگ و طرح کارت گرفته تا شکل کلی آن.

کارتی که در بالا مشاهده می کنید به سبب شکل مربعی که دارد به نسبت عمده ی کارت ویزیت ها خاص محسوب می شود؛رنگ های به کار رفته در این کارت رنگ سفید و زرد است.

رنگ سفید که رنگی روتین و دوست داشتنی است و عمدتا انتخابی مناسب برای کارت ویزیت به شمار می رود؛ اما رنگ زرد رنگی جذاب است که در جذب نگاه بسیار قوی است و رنگی مناسب است با توجه به اینکه این کارت ویزیت باید برای دریافت کننده اش ماندگار باشد تا هر موقع به تاکسی احتیاج پیدا کرد به کارت مراجعه کند.

المان تاکسی که بر روی کارت آمده علاوه بر ایجاد جذابیت نشان دهنده ی جلوه ای از کسب و کار نیز می باشد.

مشخصات کارت ویزیت تاکسی سرویس چیست؟

فایلی که شما پس از خرید این کارت ویزیت دریافت می کنید فایلی لایه باز با فرمت PSD است که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و تنها با چند کلیک طرح را شخصی سازی کرده و لوگو و نام مرکزی که قصد طراحی کارت ویزیت برای آن را دارید جایگزین کنید.

از دیگر ویژگی های این کارت ویزیت می توانیم به رزولوشن ۳۰۰PPI،مد رنگی CMYK و ابعاد ۵/۵ * ۵/۵ سانتی متر با کیفیت عالی و به صورت دو طرفه اشاره کنیم.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام