طرح لایه باز کارت ویزیت طراح گرافیک آبی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت طراح گرافیک آبی

کارت ویزیت برای هر کار و حرفه ای که طراحی شود باید آیتم های جذابیت و حرفه ای بودن در آن رعایت شود اما برای بعضی مشاغل وجود یا عدم وجود این آیتم ها بیشتر به چشم می آید.

یکی از مهم ترین مشاغل طراحی گرافیک است؛ کارت ویزیتی که برای یک طراح گرافیک طراحی می شود علاوه بر تمام جنبه هایی که دارد به نوعی نمونه کار وی به شمار می رود و پیش از هر چیزی با جذابیت خود می تواند مخاطب را قانع به همکاری کند.

تحلیل و بررسی کارت ویزیت طراح گرافیک آبی

رنگ آبی، سفید و به مقدار کم تر مشکی رنگ هایی هستند که این کارت ویزیت را تشکیل داده اند،در کنار این رنگ ها المان اشکال اوریگامی نیز به کامل شدن جذابیت کارت کمک بسیاری کرده.

این کارت جذابیت خود را از ترکیب هوشمندانه ی رنگ ها دارد که به طرز زیبایی کنار هم قرار گرفته اند و سبب شده اند نتیجه همان چیزی که باید باشد.

این کارت می تواند همراه خوبی برای یک طراح گرافیک باشد و بار تبلیغاتی کار وی را به خوبی بر دوش بکشد ضمن اینکه بهترین راه برای معرفی کوتاه وی میتواند باشد.

ویژگی های این کارت ویزیت چیست؟

  • رزولوشن ۳۰۰PPI
  • مد رنگی CMYK
  • ابعاد ۴٫۸*۸٫۵ سانتی متر
  • فرمت PSD
  • فایل لایه باز

این کارت ویزیت را پس از دریافت فایل لایه باز که بعد از خرید به شما تحویل داده می شود می توانید برای خودتان شخصی سازی کنید.

چگونه!؟

شخصی سازی به سادگی صورت میگیرد،کافی است شما طرح را در نرم افزار فوتوشاپ اجرا کنید و نام، لوگو و راه های ارتباطی را بر روی آن ویرایش کنید تا کارت منطبق با خواست شما آماده ی چاپ شود.

همچنین این کارت ویزیت کیفیت عالی دارد و برای چاپ افست و دیجیتال نیز مناسب است.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام