طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی ترمه

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی

طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی یک کارت با طراحی سنتی ایرانی محسوب می شود. این کارت ویزیت در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است و امکان ویرایش اطلاعات و مشخصات روی کارت به سادگی میسر است.طرح فوق از المان های اصیل ایرانی بته جغه در طراحی خود استفاده کرده است. طرح کارت ویزیت فرش فروشی با طراحی اصیل ایرانی خود کاملا مناسب فرش فروشی ها و فروشگاه های فرش و تابلو فرش است.

هنر اصیل فرش ایرانی و ظرافت آنرا در کارت ویزیت خلاقانه فرش فروشی ترمه مشاهده می کنید. کارت ویزیت فروشگاه فرش امکان بارها چاپ و ویرایش کارت را به کاربران خود می دهد، از اینرو شما می توانید کارت ویزیت فرش فروشی را بارها مورد استفاده قرار دهید.

بررسی مشخصات کارت ویزیت فروشگاه فرش و قالی

طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر طراحی شده است. کارت ویزیت گالری فرش در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده و در فرمت PSD در دسترس است. کاربران از طریق یک فایل با حجم ۲.۵۸ مگا بایت امکان دانلود و استفاده از فایل را خواهند داشت. طرح کارت ویزیت فرش فروشی ترمه در رنگ زمینه بنفش و المان های اصیل ایرانی مانند بته جغه و با کیفیت عالی در دسترس است.

کارت ویزیت خلاقانه فرش فروشی دارای رزولوشن PPI۳۰۰ بوده و از مد رنگی CMYK برخوردار است. بدین ترتیب کیفیت تصویر عالی و وضوح رنگ و کیفیت چاپ فوق العاده را در کارت ویزیت فرش فروشی خواهید دید. طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی امکان بارها چاپ با کیفیت را به کاربران خود می دهد. اگر به دنبال یک کارت ویزیت زیبا و اصیل برای کسب و کار خود هستید توصیه می شود این طرح گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام