طرح لایه باز کارت ویزیت لبنیاتی دشتی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز کارت ویزیت لبنیاتی

طرح لایه باز کارت ویزیت لبنیاتی یک طرح زیبا و مناسب برای فروشگاه ها و مغازه های لبنیات و شیر فروشی است. اگر در زمینه شیر و فرآورده های آن کار می کنید، کارت ویزیت لبنیات برای شما مناسب است. طرح کارت ویزیت لبنیاتی با بکار بردن المان اسپلش شیر و تصویر گاو خندان از طراحی جذاب و خلاقانه برخوردار است. کارت ویزیت لایه باز لبنیاتی در نرم افزار فتوشاپ طراحی گردیده و به سادگی قابل ویرایش است. شما با نصب نرم افزار فتوشاپ که به سادگی در دسترس است می توانید از فایل کارت ویزیت شیر فروشی استفاده کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت لبنیاتی یک طرح بسیار زیبا و شیک بوده و در ابعاد استاندارد عرضه می شود. کارت ویزیت لایه باز لبنیاتی یک کارت خلاقانه و جذاب برای مغازه های لبنیاتی و محصولات وابسته است. اگر صاحب یک کسب و کار در زمینه شیر و فرآورده های آن هستید، کارت ویزیت شیر فروشی با المان های اختصاصی یک کار ویژه برای شما خواهد بود.

بررسی مشخصات طرح لایه باز کارت ویزیت لبنیاتی

طرح لایه باز کارت ویزیت لبنیاتی در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر طراحی و عرضه می شود. طرح کارت ویزیت لبنیاتی یک طرفه بوده و در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است. فایل در فرمت PSD ذخیره شده و با حجم ۲.۲۰ مگا بایت به سهولت قابل دانلود کردن و ویرایش است.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام