طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ

کافی شاپ ها نیز از قاعده ی مشاغل نیازمند کارت ویزیت مستثنی نیستند و کارت ویزیت می تواند اثرات مثبت خود را بر روی کار کافی شاپ ها نیز بگذارد.

کاربردهای کارت ویزیت برای کافی شاپ

کافی شاپی که کارت ویزیت دارد می تواند آیدی شبکه های اجتماعی خود را بر روی آن درج کند و به مشتریان خود بدهد تا با عضویت در صفحه ی وی از اخبار کافه، ساعات کاری، قیمت ها و…. مطلع شوند.

ضمن اینکه کسانی که مراسمی خاص را می خواهند در کافه برگزار کنند که نیازمند هماهنگی قبلی است می توانند از طریق شماره تلفن های درج شده بر روی کارت با کافه تماس بگیرند.

جدای تمام موارد کاربردی یک کارت ویزیت جذاب و خلاقانه به افزایش استایل کاری یک کافه کمک بسیاری می کند.

تحلیل رنگ و المان کارت ویزیت کافی شاپ

علیرغم اینکه امروزه شاهد سرو انواع غذا و دسر در کافی شاپ ها هستیم باز هم اولین چیزی که با شنیدن نام کافه به ذهنمان می آید قهوه است.

رنگ این کارت بر اساس همین تئوری طراحی شده، رنگ قهوه ای که تداعی گر حس نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه است به همراه المان فنجان که این حس را تایید می کند.

در مجموع این کارت کارت ویزیتی جذاب و خلاقانه تلقی می شود که نیاز یک کافی شاپ را در اطلاع رسانی برای مشتریان خود رفع می کند.

ویژگی ها و مشخصات کارت ویزیت کافی شاپ
  • ابعاد ۶ * ۹ سانتی متر
  • رزولوشن ۳۰۰ PPI
  • مد رنگی CMYK
  • فرمت PSD

این فایل با مشخصات فوق و طراحی شیک و زیبا را پس از خرید از سایت به صورت فایل لایه باز تحویل می گیرید، سپس می توانید با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ ویرایش و تغییرات لازم را می توانید بر روی کارت اعمال نمایید.

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام