طرح لایه باز کارت ویزیت کافی نت

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کارت ویزیت کافی نت

کارت ویزیت کافی نت کاری منحصر بفرد و یک کارت ویزیت خلاقانه است. اگر دارای کسب و کارهایی مانند کافی نت، لوازم کامپیوتری و جانبی و نظیر آن هستید، کارت ویزیت لایه باز کافی نت یکی از بهترین نمونه کارت ویزیت برای شما محسوب می شود. به دلیل لایه باز بودن شما امکان ویرایش اطلاعات آنرا داشته و به سهولت و بدون نیاز به تخصص زیادی می توانید از طریق نرم افزار فتوشاپ و با چند کلیک ساده مشخصات موجود بر روی کارت را ویرایش کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت به صورت دو طرفه است، بدین ترتیب شما می توانید برخی اطلاعات کافی نت را بر روی کارت و برخی اطلاعات دیگر را بر پشت کارت درج کنید. بنابراین فضای کافی جهت درج اطلاعات بیشتری در اختیار دارید. علاوه بر این طراحی کارت ویزیت کافی نت بصورت دو طرفه جلوه ای زیبا و شکیل به آن می بخشد. طرح لایه باز کارت ویزیت در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است، که نرم افزاری راحت و کاربردی بشمار می رود.

معرفی مشخصات کارت ویزیت کافی نت

کارت ویزیت کافی نت با کیفیت عالی و فوق العاده و رزولوشن PPI۳۰۰ و مد رنگی CMYK یکی از بهترین کیفیت های چاپ و رنگ برای به نمایش می گذارد. فرمت فایل PSD بوده و در نرم افزار فتوشاپ CC طراحی شده است. طرح لایه باز کارت ویزیت امکان شخصی سازی و ویرایش اطلاعات را به شما می دهد. از طرفی کارت ویزیت خلاقانه با بهره مندی از المان های رنگی زیبا و خلاقانه یک کار منحصر بفرد بشمار می رود.

کارت ویزیت لایه باز کافی نت قابلیت بارها چاپ را داشته و در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر طراحی شده است. طرح لایه باز کارت ویزیت در فایل به حجم ۳.۶۵ مگا بایت قابل دانلود و دریافت است. طراحی کارت ویزیت کافی نت کاری است که شما را در میان انبوهی از کافی نتهای موجود متمایز می نماید.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام