طرح لایه باز کارت ویزیت کاکتوس فروشی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح لایه باز کارت ویزیت کاکتوس فروشی

کارت ویزیت جذاب و خلاقانه ای که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید طرحی مناسب برای مغازه هایی است که کاکتوس می فروشند.

ویژگی های کارت ویزیت کاکتوس فروشی

طرح این کارت ویزیت را به سادگی می توانید از سایت خریداری نمایید و پس از دریافت فایل لایه باز آن با فرمت PSD به وسیله ی نرم افزار فوتوشاپ تغییرات لازم را بر روی طرح اصلی ویرایش کنید،تغییراتی از جمله لوگو و نام مغازه و همچنین اطلاعات تماس.

این کارت ویزیت ویژگی هایی دیگری دارد از جمله رزولوشن آن که ۳۰۰PPI است و همچنین مد رنگی آن که CMYK می باشد.کیفیت این کارت ویزیت عالی است و به صورت دو طرفه در ابعاد استاندارد ۵/۵ * ۵/۵ سانتی متر است.

نقش رنگ ها و المان ها در کارت ویزیت کاکتوس فروشی

این کارت به صورت دو طرفه طراحی شده است؛کارت هایی که یک طرف آنها برای قرارگیری المان ها است و طرف دیگر برای اطلاعات تماس می توان از المان ها به خوبی استفاده کرد و المان ها بیشتر در معرض دید هستند.

مثلا بر روی کارت ویزیتی که مشاهده می کنید المانی از یک گلدان آمده که در آن اقسام کاکتوس دیده می شود،این طرح به نوعی خلاقانه بر روی کارت آمده که علاوه بر اینکه جلوه ای از شغل کاکتوس فروشی را نشان میدهد جذابیت بصری بالایی نیز دارد.

قسمت پشتی کارت نیز حاشیه ای جذاب متناسب با المان قسمت روی کارت آمده که درون این کادر باید اطلاعات تماس و آدرس مغازه کاکتوس فروشی بیاید.

جدای رنگ و المان ها که با استایل جذابی بر روی این کارت ویزیت آمده است شکل کلی آن که مربعی شکل است در افزایش جذابیت آن تاثیر گذار بوده است.

برای ارائه ی آسان طرح یک کارت ویزیت حرفه ای و خلاقانه نیاز به یک طرح زیبا که با اصول استاندارد طراحی منطبق است نیاز دارید؛ طرح کارت ویزیت فوق نیاز شما را برای ارائه ی کارت ویزیت حرفه ای و ماندگار برای یک کاکتوس فروشی را برطرف می کند.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام