طرح منوی رستوران سنتی PSD

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح منوی رستوران سنتی PSD به صورت لایه باز

طرح منوی رستوران سنتی PSD با ترکیب رنگی خاص و جذاب به خوبی حس خاص بودن و لاکچری بودن را انتقال میدهد. امروزه بحث طراحی و توجه اهمیت به این موضوع در جذب هر چه بیشتر نظر مشتری فکر تمامی صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است.

در این طرح برای زمینه از ترکیب رنگ کرم و قهوه ای استفاده شده که به خوبی با هم تضاد داشته و در عین حال هارمونی خوبی را ایجاد میکنند.همچنین در این طرح از نقش و نگارهای اصیل اسلیمی به رنگ طلایی استفاده شده است که به خوبی سنتی بودن طرح را به نمایش میگذارد.

رنگ نوشت های منوی غذاها نیز به رنگ طلایی میباشد که با توجه به اینکه رنگ زمینه قهوه ای میباشد به خوبی خوانا بوده و چشم را خسته نمی کند. طرح لایه باز منو رستوران سنتی به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است. طراحی این طرح با استفاده نرم افزار فتوشاپ انجام شده است و با پسوند  PSD  ارائه میگردد.

این طرح با کیفیت بسیار عالی و استاندارد و در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده است. رزولوشن تصویر برای این طرح رزولوشن استاندارد ۳۰۰ PPI  در نظر گرفته شده است و همچنین مد رنگی در نظر گرفته شده برای این طرح CMYK می باشد. طرح منوی رستوران با کیفیت بسیار خوبی ارائه شده و همچنین قابلیت چاپ دارد. در نظر داشته باشید این طرح لایه باز بوده و به راحتی خود کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود به راحتی این طرح را ادیت و ویرایش نماید.

ویژگی های مهم طرح منو رستوران سنتی PSD

طراحی شده با کیفیت عالی و توسط نرم افزار فتوشاپ

ارائه شده با پسوند رایج و کاربردی PSD

رزولوشن تصویر ۳۰۰ PPI

دارای مد رنگی CMYK

طراحی شده به صورت لایه باز و در ابعاد A4

با قابلیت چاپ این طرح

ارسال دیدگاه

قیمت : 65,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام