طرح کارت ویزیت رستوران سنتی لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح کارت ویزیت رستوران سنتی لایه باز

طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران سنتی با کیفیت عالی و به صورت ۲ طرفه در ابعاد استاندارد ۹ * ۶ سانتی متر طراحی و اجرا شده است. طرح کارت ویزیت فوق مناسب استفاده رستوران های سنتی بوده و آن ها را نسبت به سایر رقبایشان متمایز خواهد کرد.

تاثیر استفاده از کارت ویزیت در کسب و کارها

هنگامی که شما کارت ویزیت زیبا و جذابی را به مخاطب خود ارائه می کنید این فرصت را ایجاد می کنید تا شانس پیگیری خود توسط مشتری را افزایش دهید و مشتری به راحتی با شما تماس برقرار می کند. همچنین شما با این کار به مشتری خود می فهمانید که چون برای حرفه ی خود ارزش قائل هستید مانند یک حرفه ای عمل کردید. مخاطب شما زمانی که به کارت ویزیت نگاه کند کسب و کار شما را به یاد می آورد. شما کارت خود را به فردی ارائه می کنید که نیاز به مهارت و یا حرفه ی شما دارد. کارت ویزیت مقرون به صرفه تر از هر روش بازاریابی برای کسب و کارتان است.

ویژگی های کارت ویزیت رستوران سنتی

ابعاد ۹ * ۶ سانتی متر

رزولوشن ۳۰۰PPI

مد رنگی  CMYK

فرمت PSD

قابل استفاده و ویرایش در فتوشاپ

 

 

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

 

جهت مشاهده دیگر آثار، به صفحه طرح لایه باز کارت ویزیت مراجعه فرمایید.

برچسب ها :

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام