طرح کارت ویزیت روانشناس

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح کارت ویزیت روانشناس

یکی از راه های ماندگاری در ذهن افرادی که تنها یک بار با آنها ملاقات داریم ارائه ی کارت ویزیتی است که صرفا بر پایه ی جذابیت طراحی نشده باشد و اصول حرفه ای نیز در آن رعایت شده باشد.

مزایای طرح کارت ویزیت روانشناس

مهم ترین موردی که در طراحی این کارت ویزیت به کار رفته و جای بحث دارد،المان مغز و تفیکیک و ذکر وظایف نیم کره ی چپ و راست است.

ممکن است فردی که کارت ویزیت را تحویل می گیرد به هر دلیلی آن را از دست بدهد و یا چندان توجهی به حفظ آن نکند.

کارت ویزیتی که علاوه بر وظیفه ی اصلی خود یعنی اطلاع رسانی اطلاعات کاربردی نیز به مخاطب میدهد می تواند گامی موثر در ماندگاری بردارد.

در واقع طراحی این کارت یک طراحی هوشمندانه به شمار می رود؛ طرحی که می تواند یک کارت را برای دریافت کننده ی آن فارغ از شخص روانشناس تبدیل به جزئی از کیف وی کند؛ به این ترتیب دارنده ی کارت حین نیاز به روانشناس اولین گزینه ای که به خاطر می آورد روانشناسی است که کارت ویزیت وی را بارها و بارها دیده.

پس روانشناسان می توانند با ارائه ی این کارت ویزیت خلاقانه تبدیل به همراهی همیشگی برای مخاطبان خود بشوند.

المان سر هم که بر طرف دیگر کارت به کار رفته نمادی از مغر و روان محسوب می شود که با حرفه ی روانشناسی مرتبط است.

مشخصات کارت ویزیت روانشناس چیست؟

این کارت ویزیت لایه باز با رزولوشن۳۰۰DIP،مد رنگی CMYK،ابعاد ۴٫۸*۸٫۵ با فرمت PSD به صورت فایل لایه باز بر روی سایت قرار داده شده.

شما پس از خرید و دریافت فایل لایه باز می توانید با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ تغییرات لازم را بر روی آن عملی سازید،تغییراتی همچون نام،لوگو و….

با مراجعه به سایت تربچه ارائه دهنده ی انواع طرح های گرافیکی می توانید بیش از ده ها مدل کارت ویزیت را مشاهده کرده و کارت ویزیت مورد نظرتان را پیدا کنید.

برچسب ها :

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام