طرح کارت ویزیت فست فود

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

طرح کارت ویزیت فست فود

فست فودها از جمله مشاغلی هستند که نیاز زیادی به کارت ویزیت دارند. از آنجائیکه اکثر این مشاغل دارای غذای بیرون بر هستند، از اینرو داشتن کارت ویزیت جهت معرفی شماره تلفن و آدرس به مشتریان ضروری است. کارت ویزیت فست فود یک طرح لایه باز است، که از طراحی زیبا و متناسب با فست فود بهره می برد. طرح فوق در ابعاد استاندارد طراحی شده و در آن از المان های فست فود و پیتزا استفاده شده است.

طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود در نرم افزار فتوشاپ طراحی گردیده است. بدین ترتیب امکان ویرایش مشخصات روی کارت برای کاربران وجود دارد. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار طراحی ساده است که نیاز به تخصص زیادی نداشته و به آسانی قابل استفاده است. فایل کارت ویزیت پیتزا داتیس با چند کلیک ساده و جایگزین کردن متن مورد نظر قابل تغییر است، بنابراین تمام افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

بررسی طرح کارت ویزیت فست فود

کارت ویزیت فوق در ابعاد استاندارد ۶*۹ سانتی متر طراحی شده است. کارت ویزیت پیتزا فروشی در نرم افزار فتوشاپ CC و با فرمت PSD ذخیره شده است. از اینرو به سادگی قابلیت دانلود کردن و استفاده دارد. این طرح دارای رزولوشن تصویر PPI۳۰۰ بوده و از مد رنگی CMYK می باشد.

در نتیجه کیفیت چاپ، نمایش تصویر و وضوح رنگ آن بسیار بالا می باشد. طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود قابلیت بارها چاپ را داشته و میتوان آن را ویرایش نمود. کارت ویزیت فوق یک کارت با کیفیت و استاندارد بوده که مناسب برای فست فودها و پیتزا فروشی ها است بنابراین اگر می خواهید یک کارت زیبا و جذاب برای مغازه خود سفارش دهید، این طرح را بررسی و تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 45,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام