لایه باز بنر ماه مبارک رمضان

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

لایه باز بنر ماه مبارک رمضان

طرح لایه باز بنر ماه مبارک رمضان به مناسبت فرا رسیدن ماه بندگی و رحمت الهی، توسط تیم طراحی تربچه ارائه شده است. بنر ماه رمضان در ابعاد ۳ * ۱ متر با رزولوشن ۷۲PPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت می باشد. فرمت ارائه شده ی طرح PSD بوده و جهت استفاده از آن به نرم افزار فتوشاپ نیاز خواهید داشت. در طراحی بنر لایه باز ماه مبارک رمضان از رنگ زمینه ترکیبی سرمه ای و حاله ای از رنگ بنفش استفاده شده است. در قسمت سمت راست طرح نیز صفحه ای از کتاب قرآن کریم به صورت باز شده در میان ابرها قرار دارد که حس معنوی خاصی را به مخاطب منتقل می کند. عنوان ماه رمضان که به صورت دستی خطاطی شده و در نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی و به اجرا درآمده، در قسمت سمت چپ طرح به کار رفته است.

طرح بنر ماه رمضان قابل استفاده در انواع مکان ها و سطح شهر می باشد. سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی نیز میتوانند جهت فضاسازی و یا تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در هر مکانی از این طرح بهره مند شوند.

ماه رمضان، ماه رحمت الهی

ماه رمضان از ماههاى قمرى است که بین ماههاى شعبان و شوّال قرار گرفته و بر اساس برخى روایات که گروهى از دانشمندان اسلامى بدانها عمل کرده‌اند آغاز سال قمرى است؛ هر چند معروف و مشهور آغاز سال قمری را محرم مى‌دانند. در اینکه رمضان عَلَم و اسم براى ماه است یا نامى از نامهاى خداى متعال، اختلاف است.

چنانکه در ریشه آن نیز اختلاف است که آیا از «رَمْض» به سکون «م» به معناى بارانى که در پاییز مى‌بارد و باعث از بین رفتن گرد و غبار پاییزى مى‌گردد، گرفته شده یا از «رَمَض» به فتح «م» به معناى شدت گرماى پدید آمده از تابش خورشید؟ در برخى روایات، رمضان از نامهاى خداوند متعال برشمرده شده است. از این رو، از اطلاق عبارت رمضان بدون ماه- مثل اینکه گفته شود: این رمضان است یا رمضان آمده است- نهى و به گفتن «ماه رمضان» با اضافه ماه به رمضان امر شده است.

ماه رمضان تنها ماه قمرى است که در قرآن کریم به صراحت از آن نام برده و گرامى داشته شده است: «شَهْرُ رَمَضانَ الذّى أُنزِلَ فِیهِ القُرْآنُ هُدًى لِلنّاس…؛ ماه رمضان ماهى است که قرآن در آن نازل شده براى هدایت بشر».

رویات است که رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله خطبه‌ای ایراد کرد و در فرازى از آن فرمود: «اى مردم! این ماه، ماهى است که خداوند متعال شما را از میان امتها بدان اختصاص داده است. این ماه سرور و بزرگ همه ماهها است. در این ماه شبى (لیله القدر) است که بهتر از هزار ماه مى‌باشد. در این ماه درهاى آتش بسته و درهاى بهشت باز است».در روایتى دیگر، ماه رمضان، ماه استجابت دعا، آمرزش گناهان، زیاد شدن روزی، و چند برابر شدن پاداش اعمال نیک و عبادت، معرفى شده است.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 55,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام