لوح تقدیر سرمه ای و طلایی لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

لوح تقدیر سرمه ای و طلایی لایه باز

یک لوح تقدیر می تواند طرحی باشد که هر روز صبح جلوی چشمانتان باشد ، این یادگاری فارغ از طرح هنری و گرافیکی ارزش معنوی بسیاری زیادی دارد همچنین اگر طرح هنری زیبایی داشته باشد تاثیرگذار تر خواهد بود. تقدیرنامه ها یکی از بهترین ابزار برای تشکر و قدردانی به حساب می آیند، هدیه ای ماندگار که تقدیری رسمی و شیک است و بهترین گزینه برای هدیه دادن شرکت ها و مراکز رسمی و اداری به نیروهای خود می باشد. طرح لوح تقدیر سرمه ای گزینه ای بسیار مناسب است برای مدیرانی است که می خواهند با استایلی خاص از کارمندان خود تشکر کنند، و رنگ های استفاده شده در آن سرمه و طلایی می باشد.

پیشنهاد می شود قبل از خرید طرح، دیگر طرح های لوح تقدیر را مشاهده نمایید تا بتوانید از بین آنها بهترین تقدیرنامه را انتخاب و استفاده نمایید.

جزئیات طرح لوح تقدیر سرمه ای و طلایی

این طرح به صورت لایه باز با فرمت PSD و قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. ابعاد طرح به صورت A4 استاندارد می باشد که بعد از خرید طرح به آسانی و تنها با چند کلیک قابل ویرایش توسط هر فردی مبتدی خواهد بود.

فونت استفاده شده در متن نیز همراه طرح قرار دارد که قبل از ویرایش طرح در فتوشاپ باید آن را نصب کنید. مد رنگی طرح CMYK و رزولوشن آن هم ۳۰۰PPI می باشد که با کیفیت بسیار عالی قابل استفاده خواهد بود.

با مراجعه به سایت تربچه، ارائه دهنده ی انواع طرح های تقدیرنامه می توانید به سادگی از میان بیش از ده ها طرح، طرحی مطابق با سلیقه ی خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام