منوی رستوران سنتی دو طرفه لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

منوی رستوران سنتی دو طرفه لایه باز

طرح منوی رستوران سنتی دو طرفه فوق بگونه ای طراحی شده است که به خوبی پاسخگوی نیازهای آن دسته از کاربرانی که صاحب کسب و کاری در زمینه عرضه انواع غذاها مانند رستوران ها و سفره خانه های سنتی و هتل ها میباشند باشد، صاحبان این کسب و کار میخواهند برای رونق هرچه بیشتر کسب و کار خود از طرحی جذاب و مشتری پسند استفاده نمایند. چرا که استفاده از طرح ها و متد های طراحی روز و با کیفیت امروزه اهمیت زیادی داشته و در هر چه بیشتر شدن مشتری و در نتیجه بهتر شدن کسب و کار و رونق مالی تاثیر شایانی دارد.

در طرح لایه باز منوی رستوران سنتی رنگ زمینه قهوه ای بوده و با ترکیب المان های اسلیمی و تذهیب کاری های ایرانی به رنگ طلایی به خوبی حس سنتی و اصیل ایرانی به مشتری که این منو را در دست میگیرد و چشمش به آن می افتد انتقال پیدا میکند.

اما از آنجایی که این طرح با استفاده از متد های روز به صورت کاملا با کیفیت و جذاب طراحی شده است علاوه به انتقال حس سنتی بودن حس لاکچری بودن و جذاب بودن را نیز منتقل میکند.

طرح PSD منوی رستوران  با استفاده از نرم افزار فتوشاپ که رایج ترین و متداول ترین نرم افزار در زمینه طراحی گرافیکی میباشد با کیفیت بسیار عالی و در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده است. رزولوشن تصویر برای این طرح رزولوشن استاندارد ۳۰۰ PPI  در نظر گرفته شده است و همچنین مد رنگی در نظر گرفته شده برای طرح لایه باز منو رستوران سنتی CMYK  می باشد.

مشخصات و ویژگی های منوی رستوران سنتی دو طرفه

دارای مد رنگی CMYK

 دارای رزولوشن ۳۰۰ PPI

طراحی شده به صورت مستطیلی و در ابعاد A4

دارای قابلیت چاپ

ارائه شده با فرمت PSD

در صورت تمایل میتوانید دیگر آثار طراحان در این زمینه را در صفحه ی منوی رستوران و کافی شاپ ملاحظه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 40,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام