منوی رستوران سنتی PSD لایه باز

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

منوی رستوران سنتی PSD لایه باز

منوی رستوران سنتی PSD با ترکیب رنگی خاص و جذاب به خوبی حس خاص بودن و سنتی بودن را انتقال میدهد. امروزه بحث طراحی و توجه اهمیت به این موضوع در جذب هر چه بیشتر نظر مشتری فکر تمامی صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است. درطرح منوی رستوران سنتی  برای زمینه از عکس یک نان که روی یک میز چوبی قرار گرفته به صورت برش خورده استفاده شده که بسیار خاص و منحصر به فرد است همچنین این طرح به صورت دو رو بوده و در قسمت پشت آن پایین صفحه از یه بشقاب کباب به همراه تمامی مخلفات استفاده شده که به راحتی دهان هر مشتری را آب می اندازد!

در سمت منوی غذاها برای زمینه این سمت از یک طرح پوستی استفاده شده که به خوبی حس سنتی بودن را منتقل می کند. همچنین در این طرح از نقش و نگار های اسلیمی نیز استفاده شده است. منوی رستوران سنتی PSD به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است. طراحی این طرح با استفاده نرم افزار فتوشاپ انجام شده است و با پسوند  PSD  ارائه میگردد.

این  طرح با کیفیت بسیار عالی و استاندارد و در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده است. رزولوشن تصویر برای این طرح رزولوشن استاندارد ۳۰۰ PPI  در نظر گرفته شده است و همچنین مد رنگی در نظر گرفته شده برای این طرح CMYK  می باشد. طرح منوی رستوران سنتی PSD با کیفیت بسیار خوبی ارائه شده و همچنین قابلیت چاپ دارد. در نظر داشته باشید این طرح لایه باز بوده و به راحتی خود کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود به راحتی این طرح را ادیت و ویرایش نماید.

ویژگی های مهم طرح لایه باز منوی رستوران سنتی PSD

طراحی شده با کیفیت عالی  توسط نرم افزار فتوشاپ

ارائه شده با پسوند PSD

رزولوشن تصویر ۳۰۰ PPI

دارای مد رنگی CMYK

طراحی شده به صورت لایه باز و در ابعاد A4

با قابلیت چاپ این طرح

جهت مشاهده دیگرطرح های منو به صفحه منوی رستوران و کافی شاپ مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 65,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام