نشانه نوشته فاطمه الزهرا سلام الله علیها

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نشانه نوشته فاطمه الزهرا سلام الله علیها

حضرت فاطمه سلام الله علیها در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این طایفه از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند، اما دارای مضمونی واحد می‌باشند. در یکی از این گفتارها (که البته مورد اتفاق مسلمانان، اعم از شیعه و سنی است)، رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند: “فاطمه سرور زنان جهانیان است. اگر چه بنابر نص آیه شریفه قرآن، حضرت مریم برگزیده زنان جهانیان معرفی گردیده و در نزد مسلمانان دارای مقامی بلند و عفت و پاکدامنی مثال‌ زدنی می‌باشد و از زنان برتر جهان معرفی گشته است، اما او برگزیده‌ی زنان عصر خویش بوده است. ولی علو مقام حضرت زهرا سلام الله علیها تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نمی‌باشد و در تمامی اعصار جریان دارد. لذا است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در کلامی دیگر صراحتاً فاطمه سلام الله علیها را سرور زنان اولین و آخرین ذکر می‌نمایند.

بررسی جزئیات طرح نشانه نوشته فاطمه الزهرا(س)

طرح نشانه نوشته فاطمه الزهرا(س) با کیفیت عالی در چندین اتود دستی در ابتدا بر روی کاغذ پیاده سازی شده ، سپس در نرم افزار فتوشاپ طراحی و رنگ آمیزی شده است. بلاشک طرح های که به صورت دستی خطاطی میشوند از ظرافت و زیبایی بسیار بیشتری نسبت به طرح هایی که به صورت نرم افزار خوشنویسی میشوند برخوردار خواهد بود.

بافت طلایی رنگ و نقوش اسلیمی بر روی زمینه ی قرمز رنگ این طرح با ظرافت هایی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود جذب میکند.

این طرح با کیفیت عالی و در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی  متر با مد رنگی CMYK و رزولوشن ۳۰۰PPI ارائه شده است. فرمت طرح PSD بوده و قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد. به دلیل رزولوشن و کیفیت بالای طرح، قابلیت چاپ به صورت ۷۲PPI را تا ابعاد ۲ * ۳ متر بدون افت کیفیت دارا خواهد بود. علاوه بر طرح PSD فاطمه الزهرا(س) فرمت دیگری در کنار آن ارائه شده است که کاربردهای این طرح را برای شما نامحدود میکند. فرمت EPS وکتور به صورت لایه باز و قابل ویرایش در نرم افزار ایلوستریتور بوده که در کنار فایل فتوشاپی این طرح در اختیار شما قرار میگیرد.در واقع شما با خرید یک فایل و پرداخت هزینه ی طرح PSD به فایل وکتور این طرح هم دسترسی خواهید داشت. یکی از مزیت های فایل وکتور نامحدود بودن ابعاد و رزولوشن طرح می باشد که شما را قادر میسازد تا طرح دلخواهتان را در ابعاد نامحدود بدون افت کیفیت ایجاد نمایید.

 

نمونه فایل وکتور طرح خوشنویسی یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها

نمونه فایل PSD و اجرا شده ی طرح حضرت فاطمه سلام الله علیها

جهت مشاهده دیگر آثار مذهبی به صفحه طرح های خوشنویسی مراجعه نمایید.

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام