نقاشی خط شعر مرا رازیست اندر دل

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نقاشی خط شعر مرا رازیست اندر دل

تابلو نقاشیخط شعر مرا رازیست اندر دل با کیفیت فوق العاده و طراحی بسیار جذاب و خاص توسط تیم طراحی تربچه ارائه شده است. این طرح در ابعاد ۵۰ * ۵۰ سانتی متر به صورت مربع با رزولوشن ۳۰۰PPI قابل دریافت است. فرمت ارائه شده PSD بوده و قابل استفاده در این نرم افزار می باشد.

سعدی شیرازی

مشرف الدین مصلح بن عبدالله شیرازی شاعر و نویسندهٔ بزرگ قرن هفتم هجری قمری است. تخلص او “سعدی” است که از نام اتابک مظفرالدین سعد پسر ابوبکر پسر سعد پسر زنگی گرفته شده است. وی احتمالاً بین سالهای ۶۰۰ تا ۶۱۵ هجری قمری زاده شده است. در جوانی به مدرسهٔ نظامیهٔ بغداد رفت و به تحصیل ادب و تفسیر و فقه و کلام و حکمت پرداخت. سپس به شام و مراکش و حبشه و حجاز سفر کرد و پس از بازگشت به شیراز، به تألیف شاهکارهای خود دست یازید. وی در سال ۶۵۵ سعدی‌نامه یا بوستان را به نظم درآورد و در سال بعد (۶۵۶) گلستان را تألیف کرد. علاوه بر اینها قصاید، غزلیات، قطعات، ترجیع بند، رباعیات و مقالات و قصاید عربی نیز دارد که همه را در کلیات وی جمع کرده‌اند. وی بین سالهای ۶۹۰ تا ۶۹۴ هجری در شیراز درگذشت و در همانجا به خاک سپرده شد.

از آثار سعدی میتوان به دیوان اشعار، بوستان، گلستان، مواعظ، رسائل نثر، مجالس پنجگانه، اشاره نمود.

بررسی و تحلیل طرح نقاشی خط شعر مرا رازیست اندر دل 

طرح نقاشی خط شعر سعدی با عنوان راز به صورت تابلوی جذاب و شیک طراحی شده و قابل دریافت از سایت تربچه می باشد. این نقاشی خط با خط شکسته خطاطی شده و در نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی و اجرا شده است.

این طرح که نوعی نقاشیخط به شمار می آید قابل استفاده و چاپ روی تابلو، تابلو فرش، کاغذ دیواری، ماگ، پوستر و… می باشد. تیم طراحی تربچه در نظر دارد تا با پرداختن به این هنر و ارائه طرح های حرفه ای و اصیل در زیباسازی خانه های ایرانی سهیم باشد.

 

استفاده از نقاشیخط راز به عنوان تابلو

نمایی نزدیک از کیفیت طرح

چاپ نقاشی خط شعر مرا رازیست اندر دل

چاپ نقاشی خط شعر راز سعدی روی پارچه

استفاده از طرح نقاشیخط فوق به عنوان تابلو دیواری

ارسال دیدگاه

قیمت : 670,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام