نقاشی خط شعر چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نقاشی خط شعر چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد

طرح تابلو نقاشی خط شعر چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد،  با کیفیت فوق العاده و طراحی بسیار جذاب و خاص ارائه شده است. این شعر مصرعی از غزلیات دیوان شمس شاعر بزرگ قرن هفتم، مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مشهور به مولوی  می باشد.

 

اگرم در نگشایی ز ره بام درآیم          که زهی جان لطیفی که تماشای تو دارد
به دو صد بام برآیم به دو صد دام درآیم          چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد

نقاشی خط چیست؟

نقاشی خط یکی از شیوه های نقاشی مدرن و خوشنویسی معاصر ایرانی است که توسط برخی از خطاطان و نقاش های ایرانی شکل گرفته است. در این سبک شما با ترکیبی از هنر نقاشی و خوشنویسی میتوانید آثاری بی نظیری را خلق کنید که چشمان هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد.

ریشه‌های خوشنویسی را می‌توان در شیوه‌های تفننی خوشنویسی ایرانی مانند خط توأمان، خط متعاکس، خط مسلسل، طغرا و مانند آن‌ها مشاهده کرد و جلوه‌های پر فروغی از نقاشی‌خط را در شیوه سنتی گلزار یا در آثار هنرمندانی از دوره قاجار مانند ملک‌محمد قزوینی یا اسماعیل جلایر موجود است اما شاید بتوان گفت مکتب سقاخانه در نقاشی معاصر ایران خاستگاه اصلی زیباشناسی و نوآوری معاصر، در خوشنویسی و پیدایش نقاشی‌خط بوده‌است.

در دوران پس از انقلاب، خوشنویسی با اقبال زیادی از سوی جوانان مواجه شد آنان در عرصه‌های مختلف اعم از شیوه‌های سنتی یا تلاش برای ایجاد خلاقیت‌های نوین با هم به رقابت پرداختند. در این عرصه روند نقاشی‌خط هم شاهد تجربه‌های متفاوت و گسترده‌ای شد.

 

جزئیات طرح لایه باز نقاشی خط شعر مولوی 

نقاشی خط شعر چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد با کیفیتی بی نظیر و خاص با فرمت PSD ارائه شده است. خوشنویسی این طرح به صورت دستی خطاطی شده و در نرم افزار فتوشاپ اجرا و رنگ آمیزی شده است. در زمینه این طرح از بافت پوستی که با ظرافت و دقت خاصی ساخته شده، استفاده شده است. طرح فوق در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی RGB آماده سازی و ارائه شده است و جهت استفاده از آن باید از نرم افزار فتوشاپ استفاده نمایید.

نحوه خرید طرح

جهت خرید و دریافت اثر، صفحه راهنمای خرید طرح را مشاهده کنید تا به صورت تصویری و مرحله ای، با نحوه ثبت نام و خرید طرح آشنا شوید.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 590,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام