نقاشی خط مرا رازیست اندر دل به خون

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نقاشی خط مرا رازیست اندر دل به خون

طرح نقاشی خط شعر مرا رازیست اندر دل با کیفیت فوق العاده و طراحی هنرمندانه توسط تیم طراحی تربچه ارائه شده است. این نقاشیخط در ابعاد ۵۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی RGB قابل دریافت است.

سعدی شیرازی

مشرف الدین مصلح بن عبدالله شیرازی شاعر و نویسندهٔ بزرگ قرن هفتم هجری قمری است. تخلص او “سعدی” است که از نام اتابک مظفرالدین سعد پسر ابوبکر پسر سعد پسر زنگی گرفته شده است. وی احتمالاً بین سالهای ۶۰۰ تا ۶۱۵ هجری قمری زاده شده است. در جوانی به مدرسهٔ نظامیهٔ بغداد رفت و به تحصیل ادب و تفسیر و فقه و کلام و حکمت پرداخت. سپس به شام و مراکش و حبشه و حجاز سفر کرد و پس از بازگشت به شیراز، به تألیف شاهکارهای خود دست یازید. وی در سال ۶۵۵ سعدی‌نامه یا بوستان را به نظم درآورد و در سال بعد (۶۵۶) گلستان را تألیف کرد. علاوه بر اینها قصاید، غزلیات، قطعات، ترجیع بند، رباعیات و مقالات و قصاید عربی نیز دارد که همه را در کلیات وی جمع کرده‌اند. وی بین سالهای ۶۹۰ تا ۶۹۴ هجری در شیراز درگذشت و در همانجا به خاک سپرده شد.

از آثار سعدی میتوان به دیوان اشعار، بوستان، گلستان، مواعظ، رسائل نثر، مجالس پنجگانه، اشاره نمود.

متن شعر راز سعدی

دلم تا عشقباز آمد در او جز غم نمی‌بینم          دلی بی غم کجا جویم که در عالم نمی‌بینم
دمی با همدمی خرم ز جانم بر نمی‌آید          دمم با جان برآید چون که یک همدم نمی‌بینم
مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده          ولیکن با که گویم راز چون محرم نمی‌بینم
قناعت می‌کنم با درد چون درمان نمی‌یابم          تحمل می‌کنم با زخم چون مرهم نمی‌بینم
خوشا و خرما آن دل که هست از عشق بیگانه          که من تا آشنا گشتم دل خرم نمی‌بینم
نم چشم آبروی من ببرد از بس که می‌گریم          چرا گریم کز آن حاصل برون از نم نمی‌بینم
کنون دم درکش ای سعدی که کار از دست بیرون شد          به امید دمی با دوست وان دم هم نمی‌بینم

محسن چاوشی یکی از خوانندگان ایرانی نیز در آلبوم اخیر خود که با نام قمارباز(بی نام) منتشر شده است، آهنگی را به این شعر اختصاص داده که با استقبال زیادی از طرفداران مواجه شده است.

بررسی و تحلیل طرح نقاشی خط شعر مرا رازیست اندر دل به خون

طرح نقاشی خط شعر حضرت سعدی با عنوان راز خطاطی شده و با کیفیتی بی نظیر ارائه می شود. طرح خوشنویسی مرا رازیست اندر دل به خون به صورت دستی و با خط شکسته خطاطی شده و در نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی و اجرا شده است.

این طرح که نوعی نقاشی خط به شمار می آید قابل استفاده و چاپ روی تابلو، تابلو فرش، کاغذ دیواری، ماگ، پوستر و… می باشد. تیم طراحی تربچه در نظر دارد تا با پرداختن به این هنر و ارائه طرح های حرفه ای و اصیل در زیباسازی خانه های ایرانی سهیم باشد.

 

نحوه خرید و استفاده از طرح

جهت خرید طرح، پس از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری شارژ نموده، سپس مجدداً به صفحه طرح مراجعه کنید و روی دکمه دانلود تکی کلیک نمایید.

فایل طرح به صورت فشرده RAR می باشد که توصیه می کنیم جهت باز نمودن فایل RAR از نرم افزار Winrar استفاده نمایید.

پس از باز نمودن فایل PSD در نرم افزار فتوشاپ، از طریق پنل لایه ها (Layers) ، آیکن چشم که در کنار اسم فایل قرار گرفته را روشن کنید تا طرح برای شما ظاهر شود.(این کار به جهت کاهش حجم فایل انجام می شود)

ارسال دیدگاه

قیمت : 660,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام