نقاشی خط هر چیز که در جستن آنی آنی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نقاشی خط هر چیز که در جستن آنی آنی

نقاشی خط هر چیز که در جستن آنی آنی با کیفیت فوق العاده و در ابعاد ۷۰ * ۵۰ سانتی متر با رزولوشن ۳۰۰PPI و مد رنگی RGB قابل دریافت می باشد. طرح فوق یک بیت از رباعیات دیوان شمس حضرت مولانا می باشد که توسط تیم طراحی سایت تربچه خطاطی و به صورت پوستر نقاشیخط آماده گردیده است. طرح خوشنویسی هر چیز که در جستن آنی آنی با خط ثلث خطاطی شده و در نرم افزار فتوشاپ اجرا و رنگ آمیزی شده است. ترکیب خط ثلث در کنار خط شکسته که در طرح فوق ملاحظه می کنید، نقاشیخط بسیار زیبا و چشم نوازی را پدید آورده است که چشم هر مخاطبی را به خود جلب خواهد کرد.

 

تا در طلب گوهر کانی کانی      تا در هوس لقمهٔ نانی نانی

این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی      هر چیزی که در جستن آنی آنی

مولانا

مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مشهور به مولوی شاعر بزرگ قرن هفتم هجری قمری است. وی در سال ۶۰۴ هجری قمری در بلخ زاده شد. پدر وی بهاءالدین که از علما و صوفیان بزرگ زمان خود بود به سبب رنجشی که بین او و سلطان محمد خوارزمشاه پدید آمده بود از بلخ بیرون آمد و بعد از مدتی سیر و سیاحت به قونیه رفت. مولانا بعد از فوت پدر تحت تعلیمات برهان‌الدین محقق ترمذی قرار گرفت.

ملاقات وی با شمس تبریزی در سال ۶۴۲ هجری قمری انقلابی در وی پدید آورد که موجب ترک مسند تدریس و فتوای وی شد و به مراقبت نفس و تذهیب باطن پرداخت. وی در سال ۶۷۲ هجری قمری در قونیه وفات یافت. از آثار او می‌توان به مثنوی، دیوان غزلیات یا کلیات شمس، رباعیات، مکتوبات، فیه مافیه و مجالس سبعه اشاره کرد.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 590,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام