وکتور اسلیمی شماره ۲۷

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور اسلیمی شماره ۲۷

وکتور اسلیمی شماره ۲۷ با کیفیت فوق العاده و با ساختاری برداری با فرمت AI طراحی شده و قابل دریافت است. وکتور طرح اسلیمی  توسط تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه، طراحی و با بهترین کیفیت ارائه می شود. طرح فوق قابلیت استفاده در طراحی بسته بندی های مختلف مانند: لیبل محصولات خوراکی، قوطی های صنعتی و… خواهد بود.

اسلیمی

اسلیمی گونه‌ای از نقش و نگار است شامل خط‌های پیچیده و منحنی‌ها و قوس‌های دورانی مختلف که در تزئینات و کتیبه‌ها و بعضی دیگر از کارهای نقاشی ترسیم می‌کنند. اسلیمی گاهی به صورت نقش اصلی و زمانی همراه با دیگر طرحها، در معماری، کتاب‌آرایی و هنرهای صناعی به ‌کار رفته ‌است.
عبارت اسلیمی منسوب به اِسْلیم، صورت ممال واژهٔ اسلام است و به این جهت گاهی آن را اسلامی نیز خوانده‌اند. اسلیمی یکی از هفت نقش اصلی در نگارگری سنتی ایران است.
اسلیمی نمودار تجریدی «درخت زندگی» یا صورت عام درخت به ویژه درخت تاک است که با گردش‌ها و پیچش‌های پی در پی و هماهنگ شاخه‌های آراسته به برگ‌ها و نیم برگ‌ها و گره‌های آن از پایه‌ای که بند اسلیمی خوانده می‌شود، می‌روید و با نظمی خاص و شکلی چشم‌نواز که میان اجزاء آن وجود دارد، طرحی ویژه از درخت را ارائه می‌دهد.تمام منحنی‌های اسلیمی جهتی به درون و جهتی به بیرون دارند که جزء ذات اسلیمی است که این گرایش به بی‌نهایت دارد و نشانی از جاودانگی در اسلیمی به‌شمار می‌رود.اسلیمی طرحی است متشکل از قوس‌های دورانی زیبا که با چنگ‌ها، ماهیچه‌ها، سرچنگ‌ها، گره‌ها و انشعاب‌های مناسب کامل می‌شود و زیبایی و شکوه خاصی را دربر می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 10,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام