وکتور بشنو از نی چون حکایت می کند

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور بشنو از نی چون حکایت می کند

وکتور فوق آمیزه ای شعر و هنر است که حسی لطیف را در پس واژگان به مخاطب می دهد و دلنشینی شعر زیبای بشنو از نی چون حکایت می کند/از جدایی ها شکایت می کند سروده ی شاعر به نام مولانا را با خطی خوش و زیبا به عمق جان می نشاند.

موارد کاربرد وکتور بشنو از نی چون حکایت می کند

وکتور فوق را می توانید برای امور گرافیکی مختلفی مورد استفاده قرار دهید،مثلا با توجه به شعر و نوع نگارش چشم نواز آن این وکتور می تواند انتخابی مناسب برای تابلو در ابعاد مختلف باشد.

علاوه بر تابلو از این وکتور برای استیکرهای دیواری،چاپ بر روی ماگ ها و هر نوع طراحی مرتبط با موضوع دیگری می توانید استفاده کنید.

چرا طرح های خوشنویسی دستی؟

شعر گاهی چنان می تواند تاثیر گذار باشد که با یک بیت کار مکالمه ای دو ساعته را انجام دهد همچنین شاهد هستیم که در زبان فارسی نیز برای مقام شعر ارزش بسیاری وجود دارد.

طرح های خوشنویسی که با دستان توانمند و هنر پرور خوشنویسان بر روی کاغذ می آید طرح هایی هستند که با روح لطیف شعر به خوبی هماهنگی دارند و حتی گاها به رساندن عمق مطلب شعر نیز کمک می کنند.

از جهتی طرح های خوشنویسی خود به نوعی تداعی گر حس ایرانی بودن را می دهد که از این جهت نیز تلفیق آن با اشعار ایرانی بی جهت نیست هر چند تلفیق این خط زیبا با زبان عربی همچون نام های خداوند جلوه ای زیبا و هنرمندانه می آفریند.

مشخصات و ویژگی ها

این وکتور ابعاد نامحدودی دارد،فرمت فایل ارائه شده ی آن نیز EPS است و همچنین دارای ابعاد نامحدودی می باشد.

از مهم ترین ویژگی های این وکتور قابلیت ویرایش آن می باشد.

قابلیت ویرایش به شما این امکان را می دهد تا پس از خرید و دریافت فایل لایه باز طرح بتوانید آن را در نرم افزارهای برداری همچون ایلاستریتور اجرا نمونده و منطبق بر خواست خود ویرایشات را اعمال نمایید.

ارسال دیدگاه

قیمت : 120,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام