وکتور تایپوگرافی حسین بن علی علیه السلام

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور تایپوگرافی حسین بن علی علیه السلام

وکتور تایپوگرافی حسین بن علی علیه السلام خطاطی و توسط سایت تربچه ارائه شده است.وکتور خوشنویسی حسین بن علی (ع) به صورت دستی خطاطی شده و از جذابیت و ترکیب خاصی برخوردار می باشد. این خطاطی پس از نهایی شدن در مرحله خطاطی بر روی کاغذ، در نرم افزار ایلوستریتور اجرا شده است.

فرمت خوشنویسی نام مبارک حسین بن علی علیه السلام EPS بوده و قابل استفاده در ابعاد و رزولوشن نامحدود در نرم افزار ایلوستریتور می باشد.این تایپوگرافی مناسب استفاده در تمامی طرح ها از جمله بنر، بروشور، پوستر، لوگو، پرچم و طرح های مذهبی خواهد بود

حسین بن علی(ع) سومین امام شیعیان، فرزند نخستین امام شیعیان و نوه پیامبر اسلام(ص) است. در منابع اسلامی روایات فراوانی درباره فضائل او وجود دارد و شیعیان برای او جایگاه ویژه‌ای قائل هستند. حسین بن علی در نزد اهل سنت نیز از احترام برخوردار است.

بنابر روایات شیعه و سنی، حسین بن علی(ع) یکی از اصحاب کساء است و در ماجرای مباهله نیز حضور داشت و به همراه برادرش، مصداق کلمه «ابناءَنا» در آیه مباهله هستند. او همچنین یکی از اهل بیت است که آیه تطهیر درباره آنان نازل شده است.

امام حسین(ع) پس از شهادت امام حسن(ع)، با وجود افرادی که از نظر سن بزرگ‌تر از وی بودند، شریف‌ترین فرد از بنی هاشم به شمار می‌رفت. بنا بر نقل یعقوبی، معاویه پس از شهادت حسن بن علی به ابن عباس گفت: از این پس تو سرور قوم خود هستی. ابن عباس در پاسخ گفت: تا زمانی که حسین هست، نه. همچنین گزارش‌هایی از مشورت بنی‌هاشم با حسین بن علی و ترجیح نظر او بر دیگران وجود دارد. نقل شده است عمرو بن عاص نیز او را محبوب‌ترین فرد از زمینیان نزد اهل آسمان می‌دانست.

 

ارسال دیدگاه

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام