وکتور تایپوگرافی دکتر علی شریعتی

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور تایپوگرافی دکتر علی شریعتی

وکتور تایپوگرافی دکتر علی شریعتی با کیفیت عالی و به صورت برداری طراحی و ارائه شده است. طرح خوشنویسی دکتر علی شریعتی  به صورت کاملاً دستی و بر روی کاغذ خطاطی شده و سپس در نرم افزار ایلاستریتور به اجرا در آمده است. وکتور خوشنویسی دکتر علی شریعتی با کیفیت فوق العاده و در ابعاد و رزولوشن نامحدود قابل دریافت می باشد.  طرح تایپوگرافی فوق با فرمت EPS ارائه شده و مناسب استفاده در طرح های ویژه سالروزبزرگداشت ایشان خواهد بود. توصیه می شود جهت استفاده بهینه و نامحدود از طرح، از نرم افزار ایلاستریتور استفاده نمایید.

دکتر علی شریعتی

دکتر على شریعتی‌ به سا‌ل‌ ۱۳۱۲ در مزینان از توابع سبزوار در خا‌نواده‌‌ای‌ مذهبی‌ چشم‌ به‌ جها‌ن‌ گشود پدر او استا‌د محمد تقی‌ شریعتی‌ مردی‌ پا‌ک‌ و پا‌رسا‌ و عا‌لم‌ به‌ علوم‌ .نقلی‌ و عقلی‌ و استا‌د دانشگا‌ه‌ مشهد بود علی‌ پس‌ از گذراندن‌ دوران‌ کودکی‌ وارد دبستا‌ن‌ شد و پس‌ از شش‌ سا‌ل‌ وارد دانشسرای‌ مقدما‌تی‌ در مشهد شد. علا‌وه‌ بر خواندن‌ دروس‌ دانشسرا در کلا‌سها‌ی‌ پدرش‌ به‌ کسب‌ علم‌ می‌ پرداخت‌. معلم‌ شهید پس‌ از پا‌یا‌ن‌ تحصیلا‌ت‌ در دانشسرا به‌ آموزگا‌ری‌ پرداخت‌ و کا‌ری‌ را شروع‌ کرد که‌ در تما‌می‌ دوران‌ زندگی‌ کوتا‌هش‌ سخت‌ به‌ آن‌ شوق‌ داشت‌ و با‌ ایما‌نی‌ خا‌لص‌ با‌ تما‌می‌ وجود آنرا دنبا‌ل‌ کرد.

شریعتی‌ در سا‌ل‌ ۱۳۳۴ به‌ دانشکده‌ ادبیا‌ت‌ و علوم‌ انسا‌نی‌ دانشگا‌ه‌ مشهد وارد گشت‌ و رشته‌ ادبیا‌ت‌ فا‌رسی‌ را برگزید. در همین‌ سا‌ل‌ علی‌ با‌ یکی‌ از همکلا‌سا‌ن‌ خود بنا‌م‌ پوران‌ شریعت‌ رضوی‌ ازدواج‌ میکند. وجود تفکر خلا‌ق‌ با‌عث‌ شد که‌ معلم‌ شهید در طول‌ دوران‌ تحصیل‌ در دانشکده‌ ادبیا‌ت‌ به‌ انتشا‌ر آثا‌ری‌ چون‌: ترجمه‌ ابوذر غفا‌ری‌ ، ترجمه‌ نیا‌یش‌ اثر الکسیس‌ خ‌ .کا‌رل‌ و یک‌ رشته‌ مقا‌له‌ها‌ی‌ تحقیقی‌ در این‌ زمینه‌ همت‌ گما‌رد.

ویژگی های طرح تایپوگرافی دکتر علی شریعتی

فرمت وکتور EPS
قابل ویرایش
استفاده در ابعاد و رزولوشن نامحدود
کیفیت عالی

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

  1. سجاد
    1400/08/16

    سلام
    تایپوگرافی شهید عماد مغنیه رو هم بزارین

قیمت : 35,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام