وکتور تایپوگرافی روز قدس

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تایپوگرافی روز قدس

وکتور تایپوگرافی روز قدس با کیفیت عالی و به صورت برداری طراحی و ارائه شده است. طرح خوشنویسی روز قدس با خط ثلث و به صورت کاملاً دستی و بر روی کاغذ خطاطی شده و سپس در نرم افزار ایلاستریتور به اجرا در آمده است. وکتور تایپوگرافی روز قدس با کیفیت فوق العاده و در ابعاد و رزولوشن نامحدود قابل دریافت می باشد.  طرح تایپوگرافی ماه رمضان با فرمت EPS ارائه شده و مناسب استفاده در طرح های ویژه روز جهانی قدس خواهد بود. توصیه می شود جهت استفاده بهینه و نامحدود از طرح، از نرم افزار ایلاستریتور استفاده نمایید.

روز جهانی قدس

روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود که بنابر گزارش منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد.

تاکنون دو دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور با موضوع روز جهانی قدس در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۷ش در ایران برگزار شده که هنرمندانی از ۳۰ کشور جهان در آن شرکت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام