وکتور تایپوگرافی شب قدر

توضیحات نظرات
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وکتور تایپوگرافی شب قدر

وکتور تایپوگرافی شب قدر با فرمت EPS و با کیفیت عالی در ابعاد و رزولوشن نامحدود قابل دریافت می شود. طرح وکتور تایپوگرافی شب قدر به مناسب فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام شب های قدر، توسط تیم طراحی و گرافیک سایت تربچه، طراح و ارائه شده است. طرح خوشنویسی شب قدر به صورت دستی خطاطی شده و در نرم افزار ایلوستریتور اجرا شده است. برای استفاده این طرح در ابعاد و رزولوشن دلخواه، از نرم افزار ایلوستریتور استفاده نمایید.

اهمیت شب های قدر

بیان جایگاه و «قدر» شب قدر عملی است دشوار که تنها راه یافتگان به آن شب عزیز می توانند واقعیت و حقیقت آن را بیان دارند; همانطور که خداوند در قرآن به پیامبر خاتم فرمود: «وما ادراک مالیله القدر» ; «و تو چه دانی شب قدر چیست؟»

در توصیف و بزرگی آن همین بس که «خیر من الف شهر» ; «از هزار ماه برتر است » و مسائلی بر قدر و منزلت این شب افزوده است

نزول جامع ترین، کامل ترین و ماندگارترین کتاب خدا برعظمت و منزلت شب قدر افزوده است . قرآن خود می گوید: «شهر رمضان الذی انزل فیه القران »  ; «ماه [مبارک] رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده است .» اما در چه شبی از شب های پر برکت آن ماه، قرآن نازل شده است؟ آیه دیگر بیان می کند که «انا انزلناه فی لیله مبارکه »  ; «به راستی، آن [قرآن] را در شبی پر برکت نازل کردیم .» و این شب مبارک را در سوره قدر مشخص فرموده که «انا انزلناه فی لیله القدر»  ; «به حقیقت ما آن [قرآن] را در شب قدر فرود آوردیم .» پس باید گفت نزول قرآن در چنین شبی بر عظمت آن می افزاید . این نکته را هم اضافه کنیم که این نزول، نزول دفعی است بر قلب رسول گرامی اسلام، نه نزول تدریجی که آغاز آن با آغاز بعثت یعنی بیست و هفتم رجب همراه است .

ارسال دیدگاه

برچسب ها :

قیمت : 49,000 تومان
به باشگاه مشتریان تربچه بپیوندید ثبت نام